دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 45552
منبع : پایگاه خبری پلیس

پليس و دستگاه قضائي به دنبال امنيت پايدارهستند

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان در ديدار با دادستان سابق قم گفت: پليس و دستگاه قضائي به دنبال امنيت پايدار هستند.
پليس و دستگاه قضائي به دنبال امنيت پايدارهستند
به گزارش قم نیوز، سردار " کاظم مجتبايي" اظهار داشت: شجاعت،درايت،ايمان و تعهدي که به امنيت و سلامت استان داشته و داريد زبانزد خاص و عام است.

فرمانده انتظامي استان ادامه داد: دادستان جديد قم نيز با انگيزه مشغول کار شده و با درک شرايط استان قم قدم هاي خوبي را براي امنيت هرچه بهتر استان برداشته است و اميدواريم در کارشان موفق باشند.

وي افزود: هرچه دستگاه قضائي و نيروي انتظامي باهم تعامل بيشتري داشته باشند، فضا براي اعمال مجرمانه در جامعه تنگ‌تر شده و مردم نيز احساس امنيت بيشتري مي‌كنند.

فرمانده انتظامي استان تصريح كرد: پيشگيري از جرم، ناهنجاري‌هاي اجتماعي و برخورد قاطع با مجرمان از جمله انتظارات مردم از پليس و دستگاه قضائي است.

سردار مجتبايي با بيان اينکه پليس و دستگاه قضائي به دنبال امنيت پايدار هستند،خاطرنشان کرد: تعامل دستگاه قضائي و نيروي انتظامي، ايجاد امنيت و در نتيجه رضايتمندي شهروندان خواهد شد.

گنجي دادستان سابق قم نيز گفت: مردم قم در تحمل مشکلات صبور و بردبار هستند اما هرگز اخلال در نظم و امنيت را تحمل نمي کنند، بنابراين مسئولان نيز بايد فرصت خدمت را غنيمت شمرده و تا جايي که شرايط ياري مي کند با احساس مسئوليت خدمتگذار مردم شريف استان باشند.

 انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaumny.49nmm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما