شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 4547

دادگاه عاملان اختلاس اخیر به زودی برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون اول قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه مصمم است به زودی مفسدان پرونده اخیر اختلاس بانکی را مجازات کند تا درس عبرتی برای همه کسانی باشد که قصد اخلال در سیستم اقتصادی و جامعه اسلامی را دارند.
دادگاه عاملان اختلاس اخیر به زودی برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی در جمع راهپیمایان قم در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی ایران بیداری همه ملت‌های جهان است.

وی افزود: دشمنان تلاش زیادی کردند تا پیام انقلاب اسلامی در مرزهای جغرافیایی ایران محبوس شود اما اراده الهی بر این تعلق گرفت که انقلاب مبتنی بر فطرت انسان‌ها در همه جهان فراگیر شده و صدای مردم ایران به گوش همه دنیا برسد مگر کسانی که فطرت حق‌جوی خویش را به وسیله کفر و فسق کم‌رنگ کرده یا از بین برده باشند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه در شرایط کنونی بیش از ۴ هزار شبکه ماهواره‌ای در فضای کشورهای اسلامی قابل دریافت است گفت: برنامه‌های این شبکه‌ها همگی در راستای اشاعه فرهنگ نظام سلطه و تبلیغ محکوم بودن مردم کشورهای مسلمان به پذیرش حکومت طاغوت‌هاست.

وی ابراز کرد: بررسی فیلم‌های ‌هالیوودی نشان می‌دهد که بسیاری از فیلم‌های ساخته شده در آمریکا القا‌کننده فرهنگ غربی بوده و آنها به دنبال این هستند که این مطلب را به جوانان کشورهای اسلامی تحمیل کنند که آنها قادر به تعیین سرنوشت خود نیستند.

رییسی به تغییر دیدگاه مردم کشورهای مسلمان از جمله فلسطین اشاره کرد و افزود: این تغییر نگاه مبارزاتی با اتکا به قدرت لایزال الهی و به برکت رهنمودهای قرآن، انوار طیبه ائمه اطهار(ع) و نیز رهبری شایسته امام خمینی(ره) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مردم کشورهای منطقه هویت اصلی خود را بازیافته و به دنبال مسلمان زیستن و اجرای قوانین الهی در جوامع خود هستند زیرا انقلاب‌های کنونی دارای مشخصاتی بوده که اثبات‌کننده این سخن است.

وی نخستین مشخصه انقلاب‌های رخ داده در کشورهای منطقه را مردمی بودن آنها دانست و تصریح کرد: اسلام‌خواهی و نفی استبداد داخلی به همراه مبارزه با استعمار خارجی از دیگر ویژگی‌های بیداری اسلامی است و این بدان معناست که مردم ایران توانسته‌اند پیام انقلاب خود را به دیگر کشورها منتقل کنند.

رییسی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) ادامه داد: خط نجات در کلام امام صادق(ع) همان مسیر ولایت است و امروز نیز آرمان‌خواهی ایرانیان و تبعیت از رهبری،‌ الهام‌بخش بیداری اسلامی شده است.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه ایران مرکز اسلام‌خواهی جهان است گفت: با وجود همه تهدیدات و تلاش‌های مستکبران در راستای اجرای پروژه‌های ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی، فطرت عدالت‌خواه مردم منطقه با الهام از ایستادگی و مقاومت مردم ایران بیدار شده و منجر به انقلاب‌های کنونی شده است.

وی با اشاره به شرایط مطلوب جمهوری اسلامی در منطقه و جهان خاطرنشان کرد: اتصال به خدا نخستین عامل اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی است بنابراین ضرورت دارد که این روحیه خدا‌باوری در نسل‌های بعدی نیز تقویت شود ضمن اینکه دومین عامل اقتدار نظام اسلامی، ولایت‌مداری مردم است زیرا رهبری، عمود خیمه نظام اسلامی بوده و اعتقاد به آن از مهم‌ترین عوامل اقتدار تلقی می‌شود.

رییسی افزود: حضور گسترده مردم متدین در راهپیمایی ۲۲ بهمن که سومین عامل اقتدار نظام اسلامی است دارای پیام مهمی برای مسئولان است که تمام تلاش خود را در راستای افزایش اعتماد عمومی به کار گیرند زیرا هر کاری که به این منظور صورت گیرد موجب تقویت نظام شده و اقداماتی که آگاهانه یا ناآگاهانه در راستای کاهش اعتماد عمومی، خیانت به مردم و نظام تلقی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وحدت و انسجام داخلی به عنوان چهارمین عامل اقتدار نظام گفت: این امر سبب شده است که میهن اسلامی در جنگ تحمیلی،‌ فتنه ۸۸ و سایر انحرافات مصون بماند.

وی با تاکید بر پرهیز از هرگونه القای حاکمیت چندگانه در کشور تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که وجود حاکمیت چندگانه را در داخل نظام تبلیغ کنند اما راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده وجود شعار یگانه لااله‌الا‌الله و ولایت فقیه در کشور است.

رییسی در ادامه به افزایش تولید مواد مخدر در افغانستان پس از حمله آمریکا و ناتو به این کشور اشاره کرد و گفت: آمریکا باید به دلیل این جنایت علیه بشریت در دادگاهی در مقابل همه جهانیان مجازات شود.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به انتظار مردم از مسئولین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه مصمم است تا به زودی مفسدان اقتصادی پرونده اخیر اختلاس بانکی را محاکمه کرده و آنها را به مجازات برساند تا درس عبرتی برای همه کسانی باشد که قصد اخلال در سیستم اقتصادی و جامعه اسلامی را دارند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.abaurhbsziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما