يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 45535
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت آب و فاضلاب استان قم
در راستای تقویت همکاری‌های مشترک انجام شد؛

امضا تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت آبفای استان و دانشگاه صنعتی قم

قم نيوز : قم نیوز: تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و نوآوری در راستای تقویت و گسترش نظام‌مند همکاری مشترک میان شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه صنعتی قم امضا شد.
امضا تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت آبفای استان و دانشگاه صنعتی قم
به گزارش قم نیوز، مهندس علی جان صادق پور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل در مراسم امضا و تبادل تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه صنعتی قم اظهار داشت: تأسیسات و آزمایشگاه‌های پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی آبفای قم، فرصت مناسبی برای مراکز علمی و دانشگاهی است تا به فعالیت‌های علمی و پروژه‌های تحقیقاتی بپردازند.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط بین مراکز علمی و صنعت گفت: امروز نیازمند پیوند صنعت با دانشگاه هستیم تا آنچه به صورت علمی خوانده می‌شود در صحنه عمل پیاده‌سازی و در نهایت منجر به اختراعات و ابتکارات جدید در حوزه‌های مختلف به ویژه صنعت آب و فاضلاب شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، رویکرد این شرکت را تعامل و پیوند عمیق‌تر با دانشگاه عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم در یک ارتباط دوسویه بتوانیم از ظرفیت‌های علمی و عملی یکدیگر در راستای رشد و توسعه صنعت گام برداریم.

وی با اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های شرکت آب و فاضلاب در اختیار محققان دانشگاهی گفت: انتظار ما هم این است که دانشگاه ایده و دستاوردهای جدید را که در حوزه علمی درزمینه آب کسب می‌کنند برای پیاده‌سازی در اختیار صنعت قرار دهد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم نیز در این مراسم با استقبال از همکاری بین دانشگاه صنعتی قم و شرکت آب و فاضلاب استان گفت: بحث آب و محیط‌زیست از مباحث اصلی و مهمی است که مورد توجه دانشگاه قرار دارد.

دکتر بهرام خوشنویسان با بیان اینکه مباحث مربوط به تصفیه آب می‌تواند محل ورود دانشگاه باشد خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از طریق نانو فناوری وارد این بحث شویم و به نتایج خوبی در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcbssba.rhbsfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما