شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 45912
منبع : خبرگزاری تسنیم
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

سقوط آسانسور در قم جان ۳ نفر را گرفت

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: براثر حادثه سقوط آسانسور در قم یک نفر مجروح شدند و ۳ تن جان خود را از دست دادند.
سقوط آسانسور در قم جان ۳ نفر را گرفت
به گزارش قم نیوز،  مهدی فراهانی  بابیان اینکه ساعتی قبل حوادث مرتبط با ساختمان منجر به وقوع اتفاقی تلخ و ناگوار در استان قم شده است اظهار داشت: این حادثه 3 فوتی و یک مجروح داشته است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: ساعت 12 و 40 دقیقه ظهر امروز در  تماس مردمی با اورژانس 115 حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی نیمه‌کاره در شهرک ولایت گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام آمبولانس به محل حادثه افزود: ارزیابی اولیه حکایت از آن داشت که 4 نفر از شهروندان که 3 نفر آقا و 1 نفر خانم بودند هنگام سقوط در آسانسور بودند که 1 نفر از آقایان به علت شدت آسیب‌های وارده در دم فوت کرده و 1 نفر نیز در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فراهانی افزود: متأسفانه دقایقی قبل و علیرغم تلاش‌های فراوان پرسنل اورژانس115 درزمان انتقال ونیز تلاش‌های پرسنل اورژانس و اتاق عمل بیمارستان نکویی یک نفر دیگر از حادثه دیدگان آسانسور به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.

همچنین، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به برخورد خودروی پژو با 2 سرنشین آقا و خانم با مانع تیر گفت: این حادثه مقابل بوستان علوی حدود ساعت 01:30 بامداد روز جمعه رخ‌داده است.

وی بابیان اینکه در اثر این برخورد آسیب و صدمات شدید به 2 سرنشین خودرو که آقایی حدود 24 ساله و خانم 23 ساله بودند وارد شد، گفت: جهت این تصادف دو آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauony.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما