شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 45926
منبع : خبرگزاری فارس

نجات جان مادر باردار در مسیر برفی کهک

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: شب گذشته وضعیت نامطلوب بیمار باردار به اورژانس 115 اعلام شد و در کمترین زمان ممکن آمبولانس در محل حاضر شد و پس از انجام نخستین اقدامات درمانی وی به بیمارستان منتقل شد.
نجات جان مادر باردار در مسیر برفی کهک
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به بارش برف در محورهای کهک و فردو اظهار کرد: همزمان با بارش برف در کهک، فردو و مناطق اطراف آن‌ها، پایگاه اورژانس قم در کهک درحالت آماده باش بوده است.

وی افزود: در این پایگاه فعال در کهک، دو دستگاه آمبولانس و تعدادی نیروی اورژانس قرار دارند که وضعیت مکانی آن‌ها به گونه‌ای تعیین شده که بتوانند در صورت بروز حادثه در راه‌های منتهی به کهک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به نقطه مورد نظر برسانند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: علاوه بر آماده‌باش پایگاه اورژانس در کهک، از شب گذشته تعداد سه دستگاه آمبولانس دیگر و 6 نیروی اورژانس به همراه تجهیزات لازم نیز تا بامداد امروز به صورت آماده‌باش در محور کهک حضور داشتند و به‌صورت 24 ساعته به ارائه خدمت به هموطنان پرداختند.

فراهانی عنوان کرد: شب گذشته وضعیت نامطلوب بیمار باردار به اورژانس 115 اعلام شد و به سرعت در کمترین زمان ممکن  آمبولانس اورژانس 115 خود را به بالین این مادر باردار رساند.

وی با اشاره به اقدامات اورژانس 115 برای نجات جان این مادر باردار، گفت: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای نجات جان این مادر باردار، وی برای تکمیل درمان به بیمارستان منتقل شد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود هنگام شنیدن صدای آژیر آمبولانس راه را برای عبور نیروهای امدادی باز کنند تا بتوان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مجروحان امداد رسانی کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfv1dj.w6dt0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما