سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 46037
منبع : خبرگزاری فارس
آيت‌الله سعيدي مطرح كرد

اهميت وحدت و اتحاد در پيشبرد اهداف انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: توليت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: وحدت در جامعه اسلامي از جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، اختلاف و تفرقه مانع پيشبرد بهتر اهداف مي‌شود، بنابراين بايد از هر عاملي كه سبب تفرقه و اختلاف شود، دوري كرد.
اهميت وحدت و اتحاد در پيشبرد اهداف انقلاب
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سعیدی صبح امروز در آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت 12 بهمن که در شبستان امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر یادآور ایام پیروزی انقلاب است، در حقیقت گرامیداشت این ایام نوعی شکرگزاری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در 12 بهمن امسال پس از سال‌ها دوری به میهن اسلامی وارد شدند، پس از ورود در گلزار شهدای انقلاب حضور پیدا کردند که این امر نشان دهنده پاسداشت خون شهیدان این مرز و بوم است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به هدف انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب وسیله‌ای بود تا مردم در برابر ابرقدرتان بایستند و رژیم سفاک و پلید شاهنشاهی را سرنگون کنند.

وی عنوان کرد: سنت الهی بر این اساس قرار دارد که افراد مختلف در برابر طاغوت به مبارزه بپردازند، آنچه پیروزی انقلاب را رقم زد، حضور مردم در صحنه بود که جهاد و شهادت را سرلوحه امور خود قرار دادند، بنابراین برای دستیابی به اهداف و آرمان‌ها باید به این ویژگی‌ها پایبند باشیم.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه وحدت در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت:‌ اختلاف و تفرقه مانع پیشبرد بهتر اهداف می‌شود، بنابراین باید از هر عاملی که سبب تفرقه و اختلاف می‌شود، دوری کرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ خلوص نیت در امور مختلف تأثیرگذار است، مسؤولان باید این ویژگی را در نظر داشته باشند و همواره بر این اساس به ارائه خدمت بپردازند تا مردم از آنها حمایت کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به حادثه غمبار پلاسکو گفت:‌ در این حادثه تعدادی از آتش‌نشانان در حالی که مشغول خدمت‌رسانی بودند، به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر از آنها نیز شبانه‌روز به انجام عملیات در محل حادثه پرداختند، تا خطر به طور کامل برطرف شود، مردم نیز در این زمینه همواره پشتیبان آنها بودند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjayex.uqemtzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما