چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 46067
منبع : خبرگزاری پلیس

بهترين بستر براي آموزش سبک زندگي اسلامي، کلاس هاي فني و حرفه اي است

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان در جمع کارکنان و مسئولان خواهران فني و حرفه اي استان گفت: بهترين بستر براي آموزش سبک زندگي اسلامي، کلاس هاي فني و حرفه اي است.
بهترين بستر براي آموزش سبک زندگي اسلامي، کلاس هاي فني و حرفه اي است
به گزارش قم نیوز،  سرهنگ " احمد صادقي" اظهار داشت: استفاده از فرصت هايي که خداوند در اختيار ما قرار داده تا افرادي که براي کسب مهارت و آموزش مشاغل مختلف مراجعه مي کنند،‌مهارت زندگي سالم و اسلامي را هم در کنار مهارت کسب و کار بياموزند بسيار مغتنم و قابل شکرگزاري است.

وي افزود: دنيايي که ما در آن زندگي مي کنيم بسيار زودگذر و بازيچه اي بيش نيست به همين علت بايد از فرصت هايي که خداوند در اختيار ما قرار داده بهترين استفاده را بکنيم.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان ظرفيت هاي کلاس هاي فني و حرفه اي را بهترين بستر براي آموزش سبک زندگي اسلامي دانست و ادامه داد: گرچه مشکلات اقتصادي مي تواند منشاء بسياري از آسيب ها باشد اما فقر فرهنگي و کمبود مهارت در سبک زندگي به ويژه عدم دانش و آگاهي هاي اجتماعي به شدت خانواده هاي ما را رنج مي دهد.

سرهنگ صادقي تصريح کرد: حتماً عدم برخورداري از ابتدايي ترين فنون ارتباطات کلامي منجر به قتل شده بنابراين مي طلبد در حوزه علوم اجتماعي توجه بيشتري به اقشار ضعيف شود و نوع نگاه به اين گونه خانواده ها نگاه خدا محور باشد يعني از تمام توانمان براي حل مشکل آنها استفاده کنيم و مهارت هاي حل مشکل و سبک زندگي اسلامي را در اختيار آنها قرار دهيم.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يکي ديگر از مسائل و مشکلات کنوني را فريب ظواهر و چشم و هم چشمي ها بخصوص در فضاي مجازي خواند و افزود: گاهي اوقات حلقه گم شده بي توجهي به آثار مخرب استفاده نادرست از فضاي مجازي است،سهم مهلک ارتباطات نادرست تلگرامي ضربه عجيبي به پيکره خانواده ها مي زند و اين سهم مي تواند کشنده و ويران کننده باشد.

وي خاطرنشان کرد: عدم مديريت صحيح فضاي مجازي، غوطه وري را وارد فکر و روان انسان مي کند.

سرهنگ صادقي با اشاره به اينکه اکثر وعده و وعيدها در فضاي مجازي دروغ است، تصريح کرد: فضاي مجازي فضايي است که فرد مي تواند تمام تخيلات خود را در اين فضا واقعي جلوه دهد و انواع و اقسام کلاهبرداري هاي فرهنگي،اقتصادي، اجتماعي و اخلاقي را بدون حد و مرز دنبال کند و چه بسا افراد قرباني با تمام تواناهايي هايشان مقهور فريب کاري هاي فرد کلاهبردار قرار گيرند.

   انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmxq0.2bqee8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما