دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 4614
استاد برجسته حوزه علمیه قم:

تجمل گرایی آثار منفی بسیار گسترده ای را به دنبال دارد

قم نيوز : قم نيوز: استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: تجمل گرایی یكی از آفات اخلاقی بسیار بزرگ برای هر جامعه است و آثار منفی گسترده ای را نیز به دنبال دارد.
تجمل گرایی آثار منفی بسیار گسترده ای را به دنبال دارد
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام  محسن غرویان ضمن اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نمازجمعه تهران افزود: اساس فرهنگ دینی در معنویت و مكارم اخلاق است بنابراین ، تجملات دنیوی در زندگی شخصی خود و رفتارهای اجتماعی مسوولان می تواند ما را از آن مسیر اخلاق و معنویت دور كند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در راستای انقلاب انبیا و حركت معصومین به سمت مكارم اخلاقی شكل گرفته است لذا رهبر معظم انقلاب بر این نكته تاكید دارند و هشدار می دهند مردم و مسوولین در زندگی شخصی دچار تجملات نشوند.

غرویان خاطرنشان كرد: خطاب رهبر معظم انقلاب به مسوولان نیز این است كه در محل كار و خدمت خود، گرفتار تجملات ظاهری نشوند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نمازجمعه تهران مانند همه فرمایشات ایشان، بسیار قوی، مفید، كاربردی، عینی و راجع مسائل روز جامع بوده است.

غرویان گفت: ایشان هم مسائل داخلی و بین المللی را مورد توجه قرار داده وهمه سخنان ایشان و فرازهای مختلفی كه نسبت به انتخابات، معیارهای گزینش، رد و تایید صلاحیت ها و همه مسائل دیگر كه داشتند باید سرلوحه كار مسوولان در آستانه انتخابات قرار گیرد.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.q9trak93tpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما