دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 4623
ملامحمدی:

حضور در لیگ برتر موجب رونق تیر و کمان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: حضور در رقابت های لیگ برتر این رشته ورزشی موجب رونق تیراندازی با کمان در قم شده است.
حضور در لیگ برتر موجب رونق تیر و کمان قم شد
به گزارش قم نیوز، اسماعیل ملامحمدی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار تیمی به نمایندگی از هیئت تیراندازی با کمان استان قم در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور شرکت کرد تا توانایی کمانداران قمی علاوه بر موفقیت در پیکارهای قهرمانی کشور در لیگ برتر نیز به نمایش درآید.

وی ادامه داد: این تیم با نام مبین قم در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه های کشور حضور یافت و در جدال با تیم‌های مطرح شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها برای نخستین بار عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق به کسب مقام ششم شد.

بروز استعداد و توانمندی کمانداران قم در لیگ برتر کشور
رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم حضور مبین در لیگ برتر را موجب رونق این رشته در قم عنوان کرد و بیان داشت: به واسطه این حضور کمانداران قمی توانستند استعداد و توانمندی خود را در جدال با برترین های کشور به نمایش بگذارند.

وی در ادامه حضور دو داور قمی در پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا را موفقیتی دیگر برای تیراندازی با کمان قم عنوان کرد و بیان داشت: در سال جاری کشورمان نخستین بار میزبان ۲۲ کشور شرکت‌کننده در مسابقات آسیایی رشته تیراندازی با کمان بود و دو داور از قم نیز در این دوره از رقابت ها به قضاوت پرداختند.

قضاوت داوران تیراندازی با کمان قم در پیکارهای قهرمانی آسیا
ملامحمدی با اشاره به حضور دو داور قمی در این دوره از پیکارهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا، افزود: داوران قمی این پیکارها را که با شرکت برترین‌های کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشورمان برگزار شد، داوری کردند.

وی عنوان کرد: فاطمه متقی کاشانی و همچنین احمد فتحی دو داور قمی رشته تیراندازی با کمان هستند که با توجه به دارا بودن مدارک بالای داوری این رشته ورزشی از سوی فدراسیون آسیا و کشورمان برای قضاوت این مسابقات دعوت شدند.

جدال برترین‌های تیراندازی با کمان آسیا در ایران
رییس هیئت تیراندازی با کمان قم با اشاره به حضور کشورهای مطرح آسیایی در این رقابت‌ها بیان کرد: قطر، مغولستان، کره جنوبی، قزاقستان، بنگلادش، هنگ‌کنگ، تاجیکستان، سریلانکا، ژاپن، هند، مالزی، نپال، چین تایپه، چین، بوتان، سنگاپور،‌اندونزی، عراق و تایلند در کنار تیم کشورمان، در این مسابقات برای کسب عناوین برتر آسیا به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: در سطح استان نیز در طول سال‌های اخیر همواره به مناسبت‌های مختلف پیکارهای قهرمانی استان برگزار شده است تا از گردهم آمدن برترین ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان در قم بتوانیم بهترین نفرات را به پیکارهای قهرمانی کشور نیز اعزام کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.x9trak93wpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما