پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : 6641
در پایان رقابت در 2 رشته صورت گرفت؛

اعلام برترین‌های تیراندازی با کمان جام خلیج فارس در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از مشخص شدن برترین‌های رقابت‌های تیراندازی با کمان جام خلیج فارس در قم خبر داد.
اعلام برترین‌های تیراندازی با کمان جام خلیج فارس در قم
به گزارش قم نیوز، اسماعیل ملامحمدی  اظهار کرد: رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم با عنوان جام خلیج فارس و با شرکت برترین کمانداران قم در دو رشته برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

وی ادامه داد: این نخستین رقابت رسمی برنامه‌ریزی شده توسط هیئت تیراندازی با کمان استان به شمار می‌رود که در سال جدید برگزار می‌شود که خوشبختانه برای یکی از معدود دفعات آن را در دو رشته برگزار کردیم.

رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم تصریح کرد: برترین‌ ورزشکاران تیراندازی با کمان قم در دو رشته کامپوند و ریکرو در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداخته و بخت خود را برای کسب عناوین اول تا سوم آزمودند.

وی عنوان داشت: شاهد رقابتی نزدیک و جذاب بین کمانداران شرکت کننده در این دوره از پیکارها بودیم و در پایان جدال ۱۴ کماندار نفرات برتر در حالی معرفی شدند که رقابت‌ها در پیست تیراندازی با کمان سوم خرداد مجموعه ورزشی جانبازان قم برگزار شد.

ملامحمدی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات کماندارانی از باشگاه‌های جانبازان قم، مبین و خورشید حضور داشتند که در نهایت عناوین برتر رشته کامپوند به ورزشکاران شرکت کننده از تیم‌های تیراندازی با کمان جانبازان و مبین رسید.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در رقابت‌های رشته ریکرو نیز جدال مدعیان کم حساس‌تر از مدعیان رشته کامپوند نبود و طی آن ورزشکاران تیم‌های خورشید و جانبازان موفق به کسب عناوین اول تا سوم این رشته شدند.

رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم یادآور شد: در پایان مسابقات رشته کامپوند این محمدحسین صادقی کماندار شرکت کننده از تیم جانبازان قم بود که موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای جام خلیج فارس شد.

وی بیان کرد: همچنین در این رشته بعد از محمدحسین صادقی، علی مغفوری از تیم تیراندازی با کمان مبین قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به ابوالقاسم برجعلی‌زاده از تیم تیروکمان جانبازان رسید.

ملامحمدی در ادامه به برترین‌های رشته ریکرو نیز اشاره کرد و افزود: در پایان مسابقات رشته ریکرو نیز این سیدحسن موسوی‌ عراقی کماندار شرکت کننده از تیم خورشید قم بود که عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای جام خلیج فارس را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: در نهایت در این رشته بعد از سیدحسن موسوی‌ عراقی، علی مبصری از تیم تیراندازی با کمان جانبازان قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم را اسماعیل علی‌نژاد از تیم تیروکمان خورشید قم به دست آورد.

ملامحمدی در پایان بیان کرد: به نفرات برتر شرکت کننده در این دوره از مسابقات تیراندازی با کمان جام خلیج فارس، حکم قهرمانی و جوایزی به صورت نقدی اهدا شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5aqct1aqzbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما