?>?> درخشش مبین قم در اولین حضور در لیگ برتر تیراندازی | قم نیوز
يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : 4818
ملامحمدی خبر داد:

درخشش مبین قم در اولین حضور در لیگ برتر تیراندازی

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از موفقیت تیم مبین قم در کسب مقام ششم لیگ برتر این رشته ورزشی خبر داد.
درخشش مبین قم در اولین حضور در لیگ برتر تیراندازی
به گزارش قم نیوز، اسماعیل ملامحمدی اظهار کرد: کسب مقام ششم در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور به این دلیل برای ما یک موفقیت ارزنده محسوب می‌شود که برای نخستین بار نماینده ای از قم در لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور حضور یافته بود.

وی ادامه داد: در قم استعدادهای بسیار زیادی در رشته ورزشی تیراندازی با کمان حضور دارند و به صورت جدی در باشگاه‌های این رشته فعالیت می‌کنند، اما کمبود حامی مالی و امکانات این رشته ورزشی به خصوص کمان حرفه‌ای از مهم‌ترین نیازهای هیئت و ورزشکاران آن محسوب می‌شود.

رییس هیئت تیراندازی با کمان استان تصریح کرد: ورزشکاران این هیئت در طول سال به مناسبت‌های مختلف در رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی استان قم شرکت می‌کنند و به همین خاطر همواره از آمادگی بسیار خوبی برای مسابقات مختلف برخوردارند.

وی بیان داشت: در واقع وقتی دیدیم که تیراندازی با کمان این ظرفیت و توانایی را دارد که بتواند در جدال با استان‌های صاحب این رشته و همچنین برترین‌های تیراندازی با کمان کشور خود را به خوبی نشان دهد، تصمیم به حضور در لیگ برتر گرفتیم.

ملامحمدی با تمجید از حمایت‌های شرکت مبین قم، تاکید کرد: با حمایت‌های مالی انجام شده توسط این شرکت و همچنین اداره کل ورزش و جوانان، امسال نخستین حضور در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان را تجربه کردیم و خوشبختانه تیم مبین قم در بین تیم‌های مطرح لیگ برتری در جایگاه ششم قرار گرفت.

وی افزود: امسال پیکارهای لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های حاضر در لیگ برتر، مجموعه آزادی تهران برگزار شد و نفرات تیم تیراندازی با کمان مبین قم با آمادگی کامل در دو رشته کامپوند و ریکرو بخش آقایان با حریفان رقابت کردند.

رییس هیئت تیراندازی با کمان استان قم یاد آور شد: علاوه بر تیم تیراندازی با کمان مبین قم امسال در لیگ برتر تیراندازی با کمان تیم‌های مطرحی همچون فولاد ماهان سپاهان اصفهان، هیئت کیش، انصار تهران، هیئت فارس، الوند همدان، مخابرات مرکزی، هیئت خراسان رضوی، مقاومت البرز و تیرانا تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی عنوان داشت: بیشتر نفرات حاضر در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور را ملی‌پوشان تشکیل می‌دهند که در دو سه تیم مانند ماهان اصفهان قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه امکانات آنها با تیم ما به هیچ عنوان قابل قیاس نبود.

وی با اشاره به قهرمانی تیم تیر و کمان فولاد ماهان اصفهان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور، ابراز داشت: به هر حال تجربه بسیار گران بهایی برای تیم مبین قم و ورزشکاران رشته تیراندازی با کمان قم بود که ان‌شاءالله در دوره‌های بعدی و همچنین با استفاده از تجارب حضور در لیگ برتر در مسابقات قهرمانی کشور، توانمندی تیراندازی با کمان را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.sq0a2bq44la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما