چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 300
مسافت 30 متر؛

کمانداران قمی در جام دفاع مقدس رقابت می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم از برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی مردان استان قم با عنوان جام دفاع مقدس خبر داد.
کمانداران قمی در جام دفاع مقدس رقابت می‌کنند
به گزارش قم نیوز، اسماعیل ملامحمدی اظهار داشت: مسابقات تیراندازی با کمان مردان قم با عنوان جام دفاع مقدس در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با شرکت کمانداران مدعی از سراسر استان قم هفته آغازین مهر ماه به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در حالی برگزار می‌شود که شرکت کنندگان در رشته ریکرو و در قالب رقابت‌های بخش انفرادی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا برترین‌های تیراندازی با کمان جام دفاع مقدس قم معرفی شوند.

ملامحمدی افزود: هیئت تیراندازی با کمان استان قم برای برگزاری این دوره از مسابقات از تمام ورزشکاران فعال در رشته تیراندازی با کمان در قم دعوت به عمل می‌آورد و به همین خاطر پیش‌بینی می‌کنیم مسابقات از استقبال کم‌نظیر کمانداران قمی برخوردار شده و رقابت‌ها در سطحی بسیار مطلوب به انجام برسد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قهرمانی تیراندازی با کمان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجموعه ورزشی تختی قم رقابت خود را برگزار خواهند کرد تا در نهایت نفرات برتر این دوره نیز مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به شکل انفرادی به انجام خواهد رسید و طی آن کمانداران شرکت کننده در مسافت ۳۰ متر با یکدیگر مسابقه می‌دهند که البته رقابت‌ها در دو بخش با شرکت برترین‌های تیراندازی با کمان قم برگزار می‌شود.

ملامحمدی بیان کرد: علاوه بر جدال کمانداران حرفه‌ای در مسابقات تیراندازی با کمان جام دفاع مقدس در قم، کمانداران نیمه حرفه ای نیز رقابت خواهند کرد تا ان‌شاءالله شاهد رقابتی جذاب و تماشایی بین شرکت کنندگان در این دوره باشیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم تصریح کرد: کمانداران شرکت کننده در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جام دفاع مقدس در شهر قم در مسابقاتی که با همکاری این هیئت و تربیت‌بدنی سپاه علی‌بن ابی طالب (ع) قم برگزار می‌شود، روزهای سوم و چهارم مهر در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر برای کسب مقام‌های برتر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgrz9w4ak9z.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما