دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : 4632
بی‌احتیاطی حادثه ساز شد؛

مسمومیت 22 نفر در اثر نشت گاز در یک مسجد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: 22 نفر به دنبال نشت گاز در یک مسجد دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند که با آمبولانس‌‍‌های مرکز اورژانس 115 به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.
مسمومیت 22 نفر در اثر نشت گاز در یک مسجد
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی امروز تصریح کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ قم در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۲ ماموریت انجام داده است که از این تعداد ۳۸ مورد آن تصادفات شهر و جاده با ۴۴ مجروح بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه با اشاره به موارد شاخص ماموریت‌های این مدت اضافه کرد: برخورد چهار خودرو در اتوبان قم تهران پنج مجروح بر جای گذاشت، همچنین بر اثر برخورد نیسان و پژو ۲۰۶ در جاده اراک سه نفر مجروح شدند و ۱۹ مورد تصادف نیز مربوط به موتورسواران به وقوع پیوسته است.

فراهانی اضافه کرد: ۲۲ نفر نیز به دنبال نشت گاز در یک مسجد دچار مسمومیت با منوکسید کربن شدند که با آمبولانس های مرکز اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های سطح شهر منتقل شدند.

وی گفت: بر اثر واژگونی خودروی پژو در اتوبان قم تهران پنج نفر مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه در صحنه، به منظور ادامه روند درمان توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به یکی دیگر از موارد شاخص حوادث در یک روز گذشته بیان داشت: بر اثر برخورد موتور با عابر در خیابان آذر سه نفر مجروح شدند که مجروحین توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

فراهانی همچنین برخورد خاور با موتور را یکی دیگر از این حوادث دانست و خاطرنشان کرد: در این حادثه دو نفر راکب موتور مجروح شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند و حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.w9trak93xpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما