سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 4688
فراهانی خبر داد:

وقوع 33 فقره تصادف طی 24 ساعت گذشته در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم از وقوع ۳۳ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در قم خبر داد.
وقوع 33 فقره تصادف طی 24 ساعت گذشته در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اعلام این خبر گفت: این تصادفات ۱۵ مجروح برجای گذاشت.

وی با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد یک هزار و ۵۴ تماس در اورژانس قم به ثبت رسیده است افزود: اورژانس قم در این مدت ۱۰۳ مأموریت انجام داده است که از این تعداد تعداد ۳۳ مورد آن تصادفات شهری و جاده‌ای و ۷۰ مورد آن نیز موارد قلبی، تنفسی، سقوط و... بوده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم واژگونی پژو در دو راهی آشتیان را از جمله حوادث ۲۴ ساعت گذشته ذکر کرد و گفت: این سانحه ۴ نفر مجروح داشت که مجروحین این حادثه توسط ۲ دستگاه آمبولانس به اراک و قم منتقل شدند.

فراهانی افزود: همچنین بر اثر برخورد اتوبوس شرکت واحد با یک دستگاه پژو در تقاطع عماریاسر با بلوار ۱۵ خرداد ۷ نفر مجروح شدند که ۴ نفر از مجروحان به مرکز درمانی نکوئی و ایزدی منتقل و سه نفر دیگر هم در محل حادثه به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی از برخورد یک دستگاه خودروی ال۹۰ با یک دستگاه کامیون در ساعت ۳ و ۳۵ دقیقه بامداد امروز خبر داد و اضافه کرد: در این سانحه که در کیلومتر ۳۰ جاده اراک رخ داد ۴ نفر مجروح شدند.

معاون اورژانس قم افزود: مجروحان این حادثه توسط ۳ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی نکوئی و شهید بهشتی منتقل شدند که حال ۲ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.6nkt23n-6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما