دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : 4635
قائم ‌مقام صدا و سیمای مرکز قم خبر داد:

آمادگی سیمای مرکز قم برای پخش زنده جشن ورود حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: قائم ‌مقام صدا و سیمای مرکز قم گفت: صدا و سیمای مرکز قم آمادگی دارد در صورت لزوم نسبت به پخش زنده مراسم و سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) در سالروز ورود این بانوی بزرگوار به قم اقدام کند.
آمادگی سیمای مرکز قم برای پخش زنده جشن ورود حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، علی جوان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که پیش از ظهر امروز به مناسبت برنامه‌ریزی اقدامات مربوط به سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم برگزار شد اظهار کرد: پوشش تبلیغاتی مراسمات مذهبی منوط به صدور به موقع اطلاعیه توسط دستگاه‌های ذیربط است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم باید هرچه سریع‌تر اطلاعیه مربوط به حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه (س) را در اختیار صدا و سیمای مرکز قم قرار دهد تا این سازمان نیز نسبت به اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع اقدام کند.

قائم ‌مقام صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به ضرورت تعیین مسیرهای جایگزین توسط نیروی انتظامی گفت: چنانچه در این زمینه نیز نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار صدا و سیما قرار دهند، به سرعت و از طریق بخش‌های مختلف خبری به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز قم آمادگی دارد تا هرگونه اطلاعات مورد نیاز در این زمینه شامل برنامه‌های پیش‌بینی شده در حرم مطهر را به اطلاع عموم برساند ضمن اینکه برای پخش زیرنویس و برنامه‌های تبلیغاتی در این زمینه نیز باید مکاتبات لازم صورت گیرد.

جوان با اشاره به حرکت کاروان نمادین حضرت معصومه (س) در خیابان‌های قم افزود: گروه‌های برنامه‌سازی سیمای مرکز قم در این زمینه نیز آمادگی کامل داشته و برای تولید برنامه‌های تولیدی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است ضمن اینکه آمادگی برای پخش زنده مراسم و سخنرانی در حرم حضرت معصومه (س) نیز وجود دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.texfuqemisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما