چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 47077
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان قم خبر داد

اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی رومانی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان قم گفت: کاراته‌کاهای استان قم خرداد ماه امسال در مسابقات جهانی سبک‌های آزاد کاراته جهان برابر حریفان خود به روی تاتامی خواهند رفت.
اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی رومانی
به گزارش قم نیوز، سعید برخوردار امروز اظهار کرد: اعزام‌های برون‌مرزی کاراته‌کاهای قم در سال 1396 با حضور بهترین‌های چند سال اخیر این رشته یعنی امیر مهدی‌زاده و سعید علی‌پور به رقابت‌های لیگ جهانی 2017 کاراته آغاز شد تا سالی پرکار و پربار پیش‌رو داشته باشیم.

وی ادامه داد: به لطف خدا نخستین اعزام برون‌مرزی کاراته‌کاهای قم به رقابت‌های لیگ جهانی ملقب به کاراته‌وان در کشور امارات با درخشش مهدی‌زاده و علی‌پور همراه بود و این دو چهره‌ موفق کاراته قم با کسب مدال‌های برنز و طلا برای ورزش قم و خانواده بزرگ کاراته افتخار آفرین شدند.

دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان قم اضافه کرد: امیر مهدی‌زاده به عنوان دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی سال‌های 2012 در پاریس فرانسه و 2016 در لینز اتریش و مدال برنز پیکارهای جهانی 2014 در برمن آلمان، مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مدال طلای 2015 قهرمانی آسیا در لیگ جهانی 2017 صاحب نشان برنز وزن منهای 60 کیلوگرم مسابقات شد.

وی خاطرنشان کرد: سعید علی‌پور نیز در وزن منهای 67 کیلوگرم به میدان رفت و با غلبه بر حریفانی از کشورهای امارات، الجزایر، لوکزامبورگ کامرون، روسیه و عربستانی به فینال رسید و در نهایت مقام قهرمانی و نشان طلای این پیکارها را به ارمغان آورد.

برخوردار عنوان کرد: امسال میادین مهم دیگری نیز پیش‌روی کاراته‌کاهای قم قرار دارد و ابتدا امیر مهدی‌زاده در ترکیب تیم کشورمان به مسابقات کاراته بازی‌های 2017 همبستگی کشورهای اسلامی اعزام می‌شود و سپس نوبت به حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان آسیا می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به اعزام کاراته‌کاهای قم به مسابقات جهانی سبک‌های آزاد در قاره اروپا، ابراز کرد: این دوره از مسابقات روزهای ششم و هفتم خرداد ماه سال جاری با حضور برترین‌های جهان به میزبانی کشور رومانی به انجام می‌رسد و کاراته‌کاهای قم در سبک ifk به میدان می‌روند.

دبیر هیأت‌‌‌ کاراته استان قم عنوان کرد: کاراته‌کاهای قم با هدایت محمدرضا رستمی این روزها خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی آماده می‌کنند، در حالی که اعزام این تیم در اوزان منهای 60، 70 و 80 کیلوگرم دو رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ترکیب این تیم محمدحسین رستمی‌زاده با 17سال سن در وزن منهای 60 کیلوگرم و سجاد حسنی با همین شرایط سنی در وزن منهای 70 کیلوگرم به میدان می‌رود، ضمن اینکه نماینده وزن 70 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان قم سیدیوسف حسینی است و محمد اسدی نیز در وزن 80 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به میدان خواهد رفت، ضمن اینکه محمدرضا رستمی‌زاده به عنوان مربی این تیم و داور اعزام می‌شود و رقابت‌ها در سیبی‌یو در حدود 50 کیلومتری بخارست به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcef78e.jh8ffi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما