پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 47251
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی

نرم افزار عقیله عرضه شد

قم نيوز : قم نیوز: نرم افزار عقیله ویژه حضرت زینب (س) با زبان کاربری فارسی و به سفارش حوزه علمیه حضرت زینب (س) مشهد مقدس و به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تدوین و عرضه شد.
نرم افزار عقیله عرضه شد
به گزارش قم نیوز، نرم افزار عقیله ویژه حضرت زینب (س) به ارائه متن کامل کتاب حضرت زینب (س) الگوی اندیشه ورزی و مسوولیت پذیری و مجموعه مقالات و پایان نامه‌های مربوط به عقیله بنی‌هاشم می‌پردازد.

زبان واسط کاربری این نرم افزار فارسی و موضوع آن معصومان (ع) است که قابلیت نصب روی سیستم عامل ویندوز را دارد و اکنون در حال عرضه است.

این نرم افزار همچنین به دیگر موضوعات مانند زندگانی، اندیشه و سیره، دسترسی به ده‌ها تصویر و صوت مرتبط با ولادت و وفات حضرت زینب کبری (س) می‌پردازد.

در نرم افزار عقیله متن قرآن کریم به همراه ترجمه آن گنجانده شده و دارای برخی امکانات و قابلیت‌ها مانند جست و جو به روش‌های گوناگون در الفاظ و عبارات متن و فهرست کتاب‌های برنامه و آیات قرآن کریم وجود دارد.

این نرم افزار همچنین دارای ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه همراه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات است و قابلیت‌های پژوهشی به همراه امکانات یادداشت برداری، ذخیره‌سازی، ویرایش و چاپ متـن را دارد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcizra5.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما