جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 48029
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای قهرمانی و انتخابی جوجیتسو در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی رشته جوجیتسو با حضور چهره‌های شاخص این رشته در قم خبر داد.
برگزاری پیکارهای قهرمانی و انتخابی جوجیتسو در قم
به گزارش قم نیوز، مجید متقی امروز اظهار کرد: با توجه به ارسال بخش‌نامه برگزاری مسابقات کشوری جوجیتسو از سوی فدراسیون جودو و کوراش، همچون ادوار گذشته برای تشکیل تیمی قوی به منظور حضور در این رقابت‌ها، پیکارهای انتخابی این رشته برگزار شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته جوجیتسو هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم، وزن‌کشی و ثبت‌نام  مسابقات انتخابی قم امروز به میزبانی سالن انصارالمهدی انجام خواهد شد تا رزمی‌کاران شرکت کننده با شناخت حریفان خود برای کسب عناوین برتر به میدان بروند.

رئیس هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم در ادامه از برگزاری دوره توجیهی برگزاری این رقابت‌ها خبر داد و افزود: دومین جلسه استاژ داوری و فنی جوجیتسو برای مسابقات انتخابی استان به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی برگزار شد تا شاهد برگزاری با کیفیت رقابت‌های استانی جوجیتسو باشیم.

وی سپس به معرفی مسوولان جدید دو کمیته زیر مجموعه این هیأت‌‌ اشاره و بیان کرد: با توجه به به پیگیری و بررسی‌های به عمل آمده، مسوولان کمیته‌های همگانی و انضباطی هیأت‌‌ معرفی شدند و این مسوولیت در کمیته همگانی به محمد علمی‌فرد  و در کمیته انضباطی به ابوالفضل الهی سپرده شد.

متقی سپس به برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی مربیان دفاع شخصی استان قم با مسوولان هیأت‌‌ جودو و کوراش اشاره کرد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته دفاع شخصی استان قم و هماهنگی با هیات، نخستین جلسه همایش مربیان دفاع شخصی استان قم در سالن همایش هلال‌احمر برگزار شد.

وی همچنین به استاژهای داوری برگزار شده توسط این هیأت‌‌ ورزشی اشاره و بیان کرد: استاژ داوری جوجیتسو در باشگاه انصار المهدی (عج) توسط قهرمان ارزنده این رشته یعنی مرتضی سریشی به عنوان مسوول کمیته جوجیتسو هیأت‌‌ جودو‌ و کوراش قم برگزار شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdccoxq0.2bq4i8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما