قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم موی‌تای رده سنی جوانان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم موی‌تای رده سنی جوانان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
به گزارش قم نیوز، جواد محمدزاده، اظهار کرد: انجمن موی‌تای هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم برای برگزاری نخستین مرحله از مسابقات انتخابی تیم رده سنی جوانان قم به منظور شناخت برترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: مسابقات قهرمانی کشور بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و برای هیأت‌‌ رزمی و انجمن موی‌تای حضور موفق در این پیکارها اهمیت زیادی دارد، ‌زیرا موی‌تای همانند سایر رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌ رزمی قم دارای توانمندی و قابلیت بالایی برای کسب مدال از رقابت‌های کشوری است.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها روز سه‌شنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی باشگاه ورزشی نهایت واقع در خیابان امام خمینی (ره) مقابل خیابان شهید بهشتی برگزار می‌شود و از تمامی موی‌تای کاران رده سنی جوانان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی هیأت‌‌ رزمی قم برای برگزاری دوره داوری رشته کیک بوکسینگ اشاره و بیان کرد: اطلاعیه برگزاری استاژ بازآموزی داوران فعال رزمی به تمامی باشگاه‌ها و برای همه مربیان و داوران ارسال شده و نمایندگی کمیته فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA استان قم این دوره را با تدریس مستقیم استاد جودری به صورت رایگان برگزار می‌کند.

محمدزاده در ادامه به برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم مردان قم در سبک فول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ AIKIA اشاره و بیان کرد: هجدهمین دوره مسابقات استانی این سبک برای شناسایی بهترین‌های اوزان مختلف به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این سبک مسابقات جام جهانی 2017 را پیش‌رو دارد، اضافه کرد: پیکارهای انتخابی استان قم در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم شاهد برگزاری این رقابت‌ها بودیم و برترین‌ها بلافاصله به اردوی تیم منتخب رزمی قم دعوت شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcipua5.t1av52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما