شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 48053
منبع : خبرگزاری فارس
معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه قم مطرح کرد

توسعه گردشگری در مناطق دیرگچین و حوض سلطان

قم نيوز : قم نیوز: معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه قم با بیان اینکه توسعه گردشگری طبیعی در مناطق روستایی و کویری در عرصه اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در این راستا توسعه گردشگری در مناطق نمونه گردشگری دیرگچین و حوض سلطان در دستور کار قرار گرفته است.
توسعه گردشگری در مناطق دیرگچین و حوض سلطان
به گزارش قم نیوز، محمدجواد شاکر آرانی امروز با اشاره به گزارش کارگروه فرهنگی، اجتماعی و گردشگری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی از جمله فعالیت‌ها است که پیشرفت پروژه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری را در دستور کار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه موضوع گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی بحث‌هایی مطرح شد و مجموعه دستگاه‌ها بنا دارند در این حوزه‌ها فعالیت کنند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه قم با بیان اینکه در زمینه فعالیت فرهنگی و اجتماعی کار سخت و زمان‌بر است گفت: در زمینه فرهنگ ارزش دادن به کار، بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع و سرمایه‌ها، حمایت از تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف، پرهیز از تجمل‌گرایی و مصرف‌زدگی، پرداخت مالیات و مشارکت عمومی کار شده است.

وی عنوان کرد: 5 هزار و 600 دقیقه برنامه در موضوعات مختلف اقتصاد مقاومتی تولید شده که از تکنیک‌های مختلف برنامه‌سازی در آنها استفاده شده است.

شاکرآرانی یادآور شد: توسعه گردشگری طبیعی در مناطق روستایی و کویری به عنوان یکی دیگر از برنامه‌ها است که مناطق نمونه گردشگری دیرگچین و حوض سلطان در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌ها گفت: معرفی جاذبه‌های طبیعی استان، تهیه فیلم مستند و راه‌اندازی گردشگری سلامت در منطقه دستجرد از دیگر امور پیش بینی شده محسوب می‌شود.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه قم خاطرنشان کرد: دوره‌های کوتاه مدت در بحث توانمندسازی نیروی انسانی فعال در بخش گردشگری برای علاقه‌مندان طراحی شده است.

وی عنوان کرد: تهیه و چاپ نقشه‌های راهنمای گردشگری در ایام نوروز و درج پیام‌های اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی سیستم رزرو برخط هتل‌ها با هدف تسهیل دسترسی زائران و اماکن گردشگری از دیگر فعالیت‌ها بوده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjtyex.uqeoizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما