شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 48062
منبع : خبرگزاری فارس
مربی تیم نونهالان هیأت‌‌ دووميداني استان قم:

دووميداني‌كاران قم به 4 مدال مسابقات نونهالان كشور دست یافتند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم نونهالان هیأت‌‌ دووميداني استان قم از موفقیت پسران دوومیدانی‌کار قم در کسب چهار مدال از مسابقات نونهالان کشور خبر داد.
دووميداني‌كاران قم به 4 مدال مسابقات نونهالان كشور دست یافتند
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی امروز، اظهار کرد: تیمی متشکل از نخبه‌های دوومیدانی قم به مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور اعزام شد و مطابق انتظار موفق به کسب مدال در اکثر مواد و رشته‌های این دوره از رقابت‌ها شد و با دست پر به قم بازگشت.

وی اضافه کرد: مدال‌های تیم اعزامی رده سنی نونهالان هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم از مسابقات قهرمانی منطقه دو کشور نتیجه تمرینات منظمی است که این تیم انجام داد و در رشته‌های 400 متر، پرتاب نیزه، پرتاب وزنه و پرش طول چهار مدال به نام سه نماینده قم ثبت شد.

اسحاقی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران، بیان کرد: دوومیدانی‌کاران استان قم در جدال برای کسب عناوین برتر این دوره از رقابت‌ها با حریفانی از تیم‌های تهران (الف)، تهران (ب)، البرز، سمنان و مرکزی رقابت کردند.

مربی تیم نونهالان هیأت‌‌ دوومیدانی استان قم ابراز کرد: در این رقابت‌ها امیر مقدمی، امید افشاری، علی قاسم‌بابایی، سینا رزاقی، علیرضا خرمی، مرتضی محمودیه، محمدصادق ابوطالبی، میلاد پازوکی و علی میلاد برای تیم قم به میدان رفتند و در چهار رشته سه مدال نقره و یک نشان برنز به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: در ماده 400 متر این دوره از رقابت‌ها امیر مقدمی نماینده قم بود که با کسب مقام دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه همین دوومیدانی‌کار در رشته پرتاب نیزه نیز نایب‌قهرمان شد و دومین نشان نقره را به نام تیم هیات دوومیدانی قم ثبت کرد.

اسحاقی که یکی از مربیان تیم اعزامی ایران به مسابقات دوومیدانی 2017 قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا است، عنوان کرد: سومین نشان نقره تیم قم در این رقابت‌ها نتیجه درخشش علی قاسم‌بایایی در رشته پرش طول بود که بر سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت، ضمن اینکه امید افشاری در پرتاب وزنه سوم شد و تنها نشان برنز تیم قم را کسب کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcj8yex.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما