سه شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 1078
واقفی خبر داد:

آمادگی بانوان قمی برای تداوم موفقیت‌ها در لیگ برتر کشور

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم بانوان قم با آمادگی کامل برای تداوم موفقیت خود در مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.
آمادگی بانوان قمی برای تداوم موفقیت‌ها در لیگ برتر کشور
به گزارش قم نیوز، راحله واقفی امروز اظهار کرد: مرحله دوم رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و این رقابت‌ها به میزبانی تهران به انجام خواهد رسید.

وی عنوان کرد: با شرکت برترین دو و میدانی‌کاران بانوان استان قم در مرحله دوم از فصل جدید مسابقات لیگ برتر دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود به میدان خواهیم رفت.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم با اشاره به تعداد مواد رقابتی لیگ امسال، تصریح کرد: پیکارهای مرحله دوم لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های برتر کشور به مدت دو روز در ۲۱ ماده با شرکت بانوان دو و میدانی‌کار برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکارهای مرحله دوم در حالی برگزار می‌شود که مرحله سوم فصل جدید پیکارهای لیگ دو و میدانی بانوان کشور روزهای سیزدهم و چهاردهم آبان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شهر تهران به انجام خواهد رسید.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به ترکیب تیم اعزامی بانوان قم به این مرحله از رقابت‌ها اشاره ‌و بیان کرد: تیم اعزامی بانوان قم در رشته‌های پرش طول، ۱۰۰ متر، ۳ هزار متر، ۵ هزار متر و هفت‌گانه و چهار در ۱۰۰ متر امدادی در این مرحله از رقابت‌ها به میدان می‌رود.

واقفی عنوان کرد: فاطمه محمدی در رشته پرش طول به رقابت با حریفان می‌پردازد، زهرا محمدی نماینده تیم اعزامی قم در ماده ۱۰۰ متر است و هانیه فیضی در ماده هفت‌گانه برای تکرار موفقیت خود در مرحله قبل با حریفان پیکار می‌کند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: در ماده ۳ هزار متر ریحانه کاوش در این رقابت‌ها شرکت می‌کند، ملیحه بختی در ماده پیاده‌روی مسابقه می‌دهد و در ماده ۱۰۰ متر دیگر نماینده اعزامی قم پریسا روحانی است.

وی خاطرنشان کرد: در ماده ۵ هزار متر نیز دو نماینده داریم که طی آن شکوه خواجویی و پریسا عرب به رقابت با حریفان خود می‌پردازند، ضمن اینکه ترکیب فاطمه محمدی، زهرا مرادی،‌ هانیه فیضی و ریحانه کاوش تیم چهار در ۱۰۰ متر را تشکیل می‌دهند.

واقفی تصریح کرد: تیم دو و میدانی بانوان هیئت دو و میدانی استان قم نیز با توجه به برخورداری از استعدادهای بسیار خوبی در رشته دو و میدانی در این دوره به رقابت با حریفان خواهد پرداخت تا بعد از کسب دو مدال در مرحله نخست، در مرحله دوم نیز شاهد موفقیت نفرات تیم اعزامی بانوان قم باشیم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.qnzt23nv6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما