دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 16225
در لیگ زیرگروه کشور

ملک‌پور و ذاکری صاحب طلا و نقره دو و میدانی کشور شدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: تیم چهار نفره اعزامی هیئت دو و میدانی قم به پیکارهای لیگ زیر گروه باشگاه‌های کشور موفق به کسب دو نشان طلا و نقره این پیکارها شد.
ملک‌پور و ذاکری صاحب طلا و نقره دو و میدانی کشور شدند
به گزارش قم نیوز، اصغر درخشش فر امروز، اظهار کرد: دوندگان قمی در حالی با کسب دو مدال به کار خود در لیگ زیر گروه مسابقات دوو میدانی کشور پایان دادند که تیمی چهار نفره به این پیکارها رفته بود و سرانجام دو نفر از این تیم موفق به کسب مدال شدند.
 
وی ادامه داد: پیست تارتان دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران میزبان و پذیرای دو و میدانی کاران شرکت کننده در این رقابت‌ها بود و تیم قم با چهار ورزشکار به نام‌های رضا ملک پور، محمدرضا فریدی، علیرضا سعادتمند و علیرضا ذاکری در این مسابقات شرکت کرد.
 
نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: حاصل تلاش این تیم چهار نفره کسب دو مقام قهرمانی و نایب قهرمانی و همچنین یک عنوان ششمی بود و در مجموع عملکردی تیمی که به این پیکارها اعزام شده بود، راضی کننده و خوب بود.
 
وی یادآور شد: رضا ملک‌پور در ماده 400 متر با مانع این پیکارها مقام نخست را کسب کرد، علیرضا ذاکری در ماده 200 متر نایب قهرمان شد، محمدرضا فریدی مقام ششمی ماده 400 متر با مانع را کسب کرد و علیرضا سعادتمند بدون کسب مدال از این پیکارها بازگشت.
 
وی عنوان داشت: رقابت دو و میدانی کاران شرکت کننده در این مسابقات در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، 110 متر با مانع، 400 متر مانع، 3 هزار متر مانع، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش ارتفاع، پرش طول، پرش سه گام و پنج هزار متر برگزار شد.
 
وی یاد آور شد: در ماده 400 متر با مانع که با قهرمانی و عنوان نخست رضا ملک پور از قم همراه بود، این ورزشکار ارزنده با زمان 56 ثانیه و 26 صدم ثانیه جایگاه نخست را از آن خود کرد در حالی که نزدیک‌ترین تعقیب کننده وی محمد سیف زاده از بوشهر بود که رکورد 57 ثانیه و 84 صدم ثانیه را به ثبت رساند و محمد مظهری از کرمانشاه با 58 ثانیه و 13 صدم ثانیه به مقام سوم رسید.
 
درخشش فر بیان کرد: همچنین در ماده 200 متر که با نایب قهرمانی علیرضا ذاکری از قم همراه بود، این ورزشکار توانمند با زمان 23 ثانیه و 66 صدم ثانیه به خط پایان رسید در حالی که در این ماده سیدرضا کاشف از خراسان رضوی با 22 ثانیه و 50 صدم ثانیه قهرمان شد و سجاد خیرآبادی از تیم مرکزی با زمان 24 ثانیه و شش صدم ثانیه حائز رتبه سوم شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcft0dy.w6dv0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما