يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 1192
در مرحله دوم لیگ بانوان؛

بانوان قمی در 3 رشته لیگ دو و میدانی درخشیدند

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: بانوان قمی موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم از سه رشته رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور شدند.
بانوان قمی در 3 رشته لیگ دو و میدانی درخشیدند
به گزارش قم نیوز، راحله واقفی با بیان اینکه در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور در تهران، تیم بانوان قم در سه رشته موفق به کسب عنوان شد، بیان کرد: مسابقات دو و میدانی بانوان کشور با شرکت برترین‌های این رشته از استان‌های مختلف در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: همانگونه که انتظار داشتیم این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود ولی بانوان خوب دو و میدانی قم نیز رقابت خوبی با حریفان خود داشته و بار دیگر توانمندی دو و میدانی قم را در مصاف با رقبای خود به خوبی نشان دادند.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم افزود: در این مرحله چهره‌های مطرح تیم‌های مختلف شرکت کننده در لیگ دو و میدانی بانوان کشور حضور یافته بودند که طی آن موفقیت بانوان قمی در رشته پیاده‌روی و دو‌های ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر به دست آمد.

وی تاکید کرد: بعد از موفقیت در مرحله نخست این دوره از مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور، از بین نفرات اعزامی تیم دو و میدانی بانوان قم به این مرحله از مسابقات، بار دیگر موفقیت ملیحه بختی در رشته پیاده‌روی تکرار شد، ضمن اینکه شاهد درخشش نماینده قم در دو‌های ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر بودیم.

وافقی عنوان کرد: ملیحه بختی موفق‌ترین عضو تیم بانوان هیئت دو و میدانی قم در مسابقات دو سال اخیر لیگ برتر دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور بوده است که در این مرحله از رقابت‌ها نیز بار دیگر عنوان نایب قهرمانی خود در رشته پیاده‌روی را تکرار کرد.

وی تصریح کرد: موفقیت این بانوی ارزنده دو و میدانی استان قم در رشته پیاده‌روی در حالی به دست آمد که بختی بار دیگر بعد از آمنه صفوی نماینده شرکت‌کننده از تیم بانوان هیئت دو و میدانی استان قزوین در جایگاه دوم قرار گرفت.

نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان قم خاطرنشان کرد: دیگر بانوی موفق تیم هیئت دو و میدانی قم در این مرحله از رقابت‌ها، پریسا عرب است که در این مسابقات در دو‌های ۵ هزار متر و ۱۰ هزار متر یکی از ورزشکاران موفق حاضر در این رقابت‌ها بود که با شایستگی به ترتیب موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان سومی این دوره از رقابت‌ها شد.

وی بیان کرد: همچنین‌ هانیه فیضی که در مرحله قبل موفق به کسب مقام سوم شده بود، در این رقابت‌ها در ماده سه‌گانه توانست عنوان چهارم با در جدالی نزدیک با حریفان خود به دست آورده و دیگر نماینده موفق قم در این مرحله باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.o8zbjh8zw9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما