دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 6383
در مواد 200 و 800 متر صورت گرفت؛

کسب مدال برنز توسط دختران دو ومیدانی کار قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت دو ومیدانی استان قم از موفقیت دختران دو ومیدانی کار قمی در کسب دو مدال برنز رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.
کسب مدال برنز توسط دختران دو ومیدانی کار قم
به گزارش قم نیوز، راحله واقفی  اظهار کرد: شروع بسیار خوبی در آغاز فعالیت‌های رسمی خود در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی داشتیم و خوشبختانه دختران دو ومیدانی کار قم موفقیت‌های خوبی را در رقابت‌های قهرمانی کشور کسب کردند.

وی ادامه داد: اعزام به پیکارهای دوومیدانی قهرمانی دختران منطقه دو کشور در رده سنی نوجوانان، نخستین برنامه رسمی بخش بانوان هیئت دو ومیدانی استان قم در سال جدید محسوب می‌شود که این اعزام دو مدال برنز را برای دو ومیدانی قم به همراه داشت.

نایب رییس هیئت دو ومیدانی استان قم افزود: تیمی متشکل از پنج دو ومیدانی کار بسیار مستعد و آینده‌دار را به رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی دختران منطقه دو کشور اعزام کرده بودیم که این تیم توانست در رقابت با حریفان دو عنوان سومی، یک مقام چهارمی و دو عنوان ششمی را کسب کند.

وی یادآور شد: مدال آوران تیم اعزامی هیئت دوومیدانی استان قم زهرا مرادی و سپیده مظفری بودند که طی آن زهرا مرادی در دو ۲۰۰ متر با وجود تلاش وصف ناپذیری که برای رسیدن به مقام نخست داشت، به مقام سوم و نشان برنز بسنده کرد.

واقفی ابراز داشت: در ماده ۸۰۰ متر نیز سپیده مظفری با وجود شایستگی‌هایی که داشت و می‌توانست بر روی یکی از سکوهای اول و دوم بایستد، در نهایت موفق به کسب عنوان سوم شد تا با مدال برنز به کار خود خاتمه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در ماده ۱۰۰ متر نیز تیم اعزامی دختران نوجوان هیئت دوومیدانی استان قم این شانس را داشت که صاحب مدال شده و نماینده قم بر روی یکی از سکوها قرار بگیرد اما در نهایت زهرا مرادی در این ماده موفق به کسب رتبه چهارم شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.wb0urhbffiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما