شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 48085
منبع : شهر نیوز

نظر‌سنجي از خدمات‌رساني شهري در نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم گفت: طرح نظر سنجي امسال در دستور كار قرار گرفت كه در آينده نتايج آن اعلام مي‌شود.
نظر‌سنجي از خدمات‌رساني شهري در نيمه شعبان
نظر‌سنجي از خدمات‌رساني شهري در نيمه شعبان
    به گزارش قم نیوز، سيد محسن ميرهادي با اشاره به اقدامات صورت گرفته ويژه نيمه شعبان، اظهار كرد: تمام عوامل مجموعه مديريت شهري از روز ۲۰ ارديبهشت به صورت آماده‌باش بودند و ستادهاي ۱۲ گانه شهرداري در راستاي خدمات‌رساني به زائران و مجاوران مستقر شدند.

    وي خاطرنشان كرد: اين ستادها از سوي شهرداري مناطق مديريت شد كه در اين زمينه آماده‌سازي ۱۵۰ هكتار از پاركينگ‌هاي پيرامون مسجد جمكران در زمينه تسطيح، كوبش و مازوت پاشي انجام شد.

    ميرهادي با اشاره به اقدامات انجام شده در پاركينگ‌ها، گفت: بلوك‌بندي به دليل خدمت به زائران و اطلاع‌رساني در پاركينگ‌ها و پاركسوارها انجام شد، نيروهايي در مبادي ورودي پاركينگ‌ها و پاركسوارها نسبت به توزيع نقشه و كارت‌هاي رنگي به زائران اقدام كردند؛ بنابراين بحث گمشدگان را امسال به دليل توزيع به موقع اين كارت‌ها و نقشه‌ها كمتر وجود داشت.

    وي خاطرنشان كرد: بحث تأمين آب شرب و يخ و مايحتاج زائران در پاركينگ‌ها و پاركسوارها از ديگر امور در دستور كار بود.

    مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از ساماندهي ۱۵۰ ايستگاه صلواتي خبر داد و افزود: براي بحث نظافت اين ايستگاه‌ها نسبت به تحويل پلاستيك زباله و كارتن پلاست به ايستگاه‌ها اقدام شد و هماهنگي شد تا مسائل بهداشتي رعايت شود.

    ميرهادي خاطرنشان كرد: نيروهاي آتش‌نشاني پيرامون مسجد جمكران بر اساس برنامه‌ريزي گذشته مستقر شدند و همچنين استقرار آنها مبادي ورودي شهر و پيرامون حرم حضرت معصومه(س) در دستور كار قرار گرفت.

    وي با اشاره به بحث جلوگيري از ناهنجاري‌ها سد معبر و تكدي‌گري، گفت: اين امر به طور جدي در دستور كار بود كه كار به طور مطلوب انجام شد.

    مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم خاطرنشان كرد: تمام عوامل در بحث حمل و نقل عمومي تاكسيراني و اتوبوسراني با توجه به تأكيدات صورت گرفته آماده باش بودند تا اتوبوس و تاكسي به تعداد كافي در اختيار زائران باشد.

    ميرهادي يادآور شد: نيروهاي بسيجي و انتظامي در زمينه امنيت پاركينگ‌ها و پاركسوارها فعال بودند برخي نيروها چينش خودروها را به عهده داشتند تا بيشترين بهره‌برداري صورت گيرد، روشنايي پاركينگ‌ها به طور مطلوب انجام شد.

    وي عنوان كرد: ۳ هزار نفر نيروهاي خدمات شهري، فضاي سبز و ستادي در اين ايام از روز ۲۰ تا ۲۳ ارديبهشت آماده‌باش بودند.

    مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با بيان اينكه ۱۵ تا ۲۰ درصد افزايش زباله وجود داشت، گفت: مديريت پسماند خشك به طور ويژه برنامه‌ريزي شد و ماشين‌آلات پيرامون ايستگاه‌هاي صلواتي مستقر بودند.

    ميرهادي خاطرنشان كرد: طرح نظر سنجي امسال در دستور كار قرار گرفت كه در آينده نتايج آن اعلام مي‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcen78e.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما