يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 38379
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

تشكيل ستادهاي ۱۲ گانه خدماتي و اطلاع‌رساني در ايام نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سيد محسن ميرهادي مدير كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم از تشكيل ستادهاي ۱۲ گانه خدماتي و اطلاع‌رساني در ايام نيمه شعبان خبر داد.
تشكيل ستادهاي ۱۲ گانه خدماتي و اطلاع‌رساني در ايام نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سيد محسن ميرهادي با اشاره به برنامه‌ريزي انجام شده براي ايام نيمه شعبان و اقدامات اجرايي ستادهاي شعبانيه اظهار كرد: همزمان با نيمه شعبان حضور ميليوني زائران و دوستداران اهل بيت(ع) را از سراسر جهان در مسجد مقدس جمكران شاهد هستيم.

وي خاطرنشان كرد: شهرداري قم به منظور ارائه خدمت به زائران برنامه‌هايي خدماتي، رفاهي و ايمني را تدارك ديده كه با بهره‌گيري از امكانات و آماده‌باش نيروهاي ستادي و اجرايي معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌هاي ذي ربط به استقبال عيد شعبان مي‌رود.

مدير كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به هماهنگي‌هاي لازم با ادارات عضو كميته خدمات شهري و رفاه استان گفت: اين هماهنگي‌ها به منظور سازماندهي و انسجام كميته اقدامات از جمله برنامه‌هاي اجرايي شهرداري قم با محوريت حوزه معاونت خدمات شهري و امور اجتماعي خواهد بود كه در دستور كار اين حوزه قرار دارد.

وي ادامه داد: تشكيل كميته‌هاي ۱۰ گانه و ستاد ۱۲ گانه شعبانيه شهرداري به رياست شهردار قم و با محوريت معاونت خدمات شهري و امور اجتماعي، ايجاد و فعاليت گسترده كميته‌هاي مربوطه در زمينه‌هاي خدماتي، نظارتي، ارزيابي، مالي و پشتيباني، حمل و نقل و ترافيك، امداد، ايمني، انتظامي، زيباسازي، اسكان، اطلاع‌رساني و فرهنگي از جمله اقدامات اجرايي ويژه نيمه شعبان است.

ميرهادي عنوان كرد: در اين ايام ۱۴۰ هكتار پاركينگ و پاركسوار در پيرامون مسجد مقدس جمكران توسعه، آماده‌سازي و تجهيز شده است.

وي ضمن تشريح برنامه ستادهاي شعبانيه گفت: از ديگر برنامه‌هاي مهم ستادهاي شعبانيه ستاد ۱۲ گانه به رياست شهرداران مناطق هشت گانه و با مشاركت و همكاري شهرداران شهرداري‌هاي استاني در پاركينگ‌ها و پاركسوارها خواهد بود تا نسبت به تجهيز اين ستادها به تمام اقلام مورد نياز اعم از غرفه‌هاي اطلاع‌رساني و راهنماي زائرين، ستاد گمشدگان، نمازخانه، تامين يخ و آب آشاميدني و غرفه‌هاي تنقلات و اقلام ضروري اقدام لازم صورت گيرد.

مدير كل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم برپايي و صدور مجوز ايستگاه‌هاي صلواتي، تهيه و نصب تابلوهاي جهت نما، فعاليت ويژه تاكسي‌ها و اتوبوس‌ها با نظارت سازمان‌هاي تابعه به منظور تسهيل در انتقال زائران از پاركسوارهاي مسجد جمكران و حرم مطهر، بهبود سيما و منظر شهري، آماده‌سازي و بهسازي مسير بلوار پيامبر اعظم(ص)، برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي، توزيع بروشورها، نقشه و تهيه كارت‌هاي رنگي در ۱۰ رنگ براي راهنمايي زائران و... را از ديگر برنامه‌هاي مهم اجرايي در اين ايام توسط معاونت‌ها و مجموعه‌هاي شهرداري قم ذكر كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcjhtet.uqeoazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما