دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 38574
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

توزيع كارت‌هاي رنگي راهنماي زائر در ايام نيمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: سيد محسن ميرهادي مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم از توزيع كارت‌هاي رنگي راهنماي زائر در ايام نيمه شعبان خبر داد.
توزيع كارت‌هاي رنگي راهنماي زائر در ايام نيمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سيدمحسن ميرهادي با اشاره به برنامه ريزي ويژه شهرداري قم براي خدمات رساني شايسته به زائرين و همشهريان در ايام نيمه شعبان اظهار كرد: ستادهاي نيمه شعبان فعال شده‌اند و تسهيلات لازم براي ميزباني از زائرين و همشهريان در اين ايام فراهم شده است.

وي با تاكيد بر اينكه كليه نيروهاي مديريت شهري در ايام نيمه شعبان در آماده باش هستند، تصريح كرد: محور اصلي برنامه‌هاي شهرداري در ايام نيمه شعبان مسجد مقدس جمكران است و تدابير لازم براي ارائه خدمات به مردم در اين محدوده انديشيده شده است.

مديركل نظارت و هماهنگي خدمات شهري شهرداري قم برپايي و صدور مجوزهاي ايستگاه‌هاي صلواتي در ايام نيمه شعبان را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به مشكل تامين آب شرب در محدود مسجد مقدس جمكران و تراكم بالاي مسافران و همشهريان در اين محدوده، آب شرب و يخ بهداشتي در بين مردم توزيع مي شود.

وي فعاليت هاي اطلاع رساني شهرداري در اين ايام را يادآور شد و افزود: نصب پلاكاردها و تابلوهاي راهنماي مسير در سطح شهر و تامين روشنايي بوستان‌ها و ميادين شهر از ديگر اقداماتي بوده كه ويژه ايام نيمه شعبان صورت گرفته است.

ميرهادي از توزيع كارت‌هاي رنگي راهنماي زائر در ۱۰ رنگ خبر داد و افزود: اين كارت ها در پاركينگ ها و پاركسوار پيرامون حرم مطهر و مسجد مقدس جمكران به منظور ساماندهي كليه خودروهاي ورودي زائرين به پاركسوارها توزيع مي شود.

وي با اشاره به تدابير ترافيكي و ايمني شهرداري در ايام نيمه شعبان خاطرنشان كرد: متوليان هيئات مذهبي در صورت تمايل براي برپايي ايستگاه صلواتي مي توانند با مراجعه به معاونت هاي خدمات شهري مناطق، نسبت به اخذ مجوز مربوطه اقدام كنند تا از بروز هرگونه مشكل ترافيكي و ايمني براي همشهريان و زائرين جلوگيري شود.

  انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgtn9w.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما