شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 38787
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

برگزاري جشن نيمه شعبان نيازمند رديف بودجه‌هاي ملي است

قم نيوز : قم نیوز: عباس ذاكريان عضو شوراي اسلامي شهر قم گفت: جهت برگزاري مراسم نيمه شعبان در قم و جمكران بايد رديف بودجه‌هاي جداگانه مدنظر قرار گيرد.
برگزاري جشن نيمه شعبان نيازمند رديف بودجه‌هاي ملي است
به گزارش قم نیوز، عباس ذاكريان در حاشيه بازديد از ستادهاي خدمت رساني در مسجد مقدس جمكران با تبريك فرا رسيدن نيمه شعبان اظهار كرد: برگزاري مراسم نيمه شعبان به يك امر عادي در مديريت شهري تبديل شده است و با توجه تجربيات خوبي كه مديران و پرسنل شهرداري در خصوص برگزاري مناسبت‌ها پيدا كرده‌اند اين جشن‌ها به خوبي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه جلسات ستاد خدمت رساني به زائران از مدت‌ها قبل برگزار شده است گفت: سازمان‌هاي مرتبط از مدت‌ها قبل طبق برنامه‌ريزي‌هاي مشخص آمادگي لازم را داشته‌اند و مانور قبلي كه براي آمادگي نيمه شعبان برگزار شد ايام سال نو بود و شهرداري در حد وسع و توان خدمات رساني قابل توجهي دارد.

رئيس كميسيون خدمات شهري شوراي شهر قم با اشاره به اينكه زيرساخت‌هاي شهرداري در مقايسه با نيازها بسيار اندك است، گفت: مجموعه مديريت استان و شهرداري همه تلاش خود را به كار مي‌گيرد كه اين مراسم با شكوه هرچه بيشتر برگزار شود ولي جا دارد كه تامين زيرساخت‌هاي زيارتي قم به يك دغدغه ملي تبديل شود.

وي تصريح كرد: ظرف يك يا دو روز بيش از دو ميليون زائر به قم مشرف مي‌شوند و بايد اين رويداد مهم در سطح ملي مورد توجه قرار گيرد و خدمت رساني به اين حجم زائر بايد از سوي مجلس در بخش تصويب بودجه‌ها، از سوي دولت و... مورد توجه قرار گيرد.

ذاكريان تاكيد كرد: بايد براي برگزاري مراسم نيمه شعبان رديف بودجه‌هاي جداگانه مدنظر قرار گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccmmq1.2bq448laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما