دوشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 4846
کشوری‌فرد عنوان کرد:

صبا مدعی کسب سهمیه لیگ فوتبال آسیا

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: با تلاش برای کسب حداکثر امتیاز از هشت بازی باقی مانده، صبای قم همچنان یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.
صبا مدعی کسب سهمیه لیگ فوتبال آسیا
به گزارش قم نیوز، رضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تعطیلات لیگ برتر فرصت مناسبی است تا تیم صبای قم با برگزاری اردوی آماده سازی و برگزاری مصاف تدارکاتی میزان آمادگی بازیکنان خود را برای بازی‌های باقی مانده لیگ یازدهم افزایش دهد.

وی از برپایی اردوی تدارکاتی تیم صبا در فاصله باقی مانده تا آغاز هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد و بیان داشت: بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران و به سبب بازی‌های تیم ملی و همچنین حضور تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، بازیکنان ما نیز تا یک هفته را استراحت می‌کنند و بار دیگر تمرینات را از سر می‌گیرند.

کشوری‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت مناسب تا بازی در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور که روز بیستم اسفند ماه در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان است، کادر فنی در نظر دارند برای حفظ آمادگی تیم اردوی تدارکاتی برگزار کنند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: بعد از دیدار با تیم فوتبال پرسپولیس تهران تیم ما با تلاش زیاد در بازی بعدی به فکر کسب آمادگی لازم و سه امتیاز است تا بتواند در پایان یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک تیم مدعی باشد.

وی اضافه کرد: تیم بسیار خوب و آماده‌ای داریم که قطعا برای هشت بازی باقی مانده لیگ یازدهم، بهتر از گذشته به مرز هماهنگی کافی نیز دست می‌یابد و قطعا انگیزه بازیکنان ما بسیار بالا است تا به موقعیتی مناسب در لیگ برتر دست یابیم.

کشوری‌فرد خاطرنشان کرد: تیم فوتبال صبای قم در این فصل با توجه به اینکه از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است و در فصل جاری نیز یکی از مدعیان لیگ برتر به شمار می‌رود، با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول به خوبی توانمندی‌ها و شایستگی‌های خود را نشان داده است.

وی ابراز داشت: برنامه‌ دیدارهای تیم فوتبال صبای قم از هفته بیست و هفتم تا سی و چهارم فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مشخص شد و بر اساس آن صبای قم در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در روز بیستم اسفند در فولاد شهر اصفهان میهمان تیم ذوب آهن است.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: این در حالی است که صبای قم روز بیست و هفتم بهمن ماه باید در هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در تبریز با تیم شهرداری این شهر دیدار کند، اما بازی خانگی بعدی تیم ما روز نوزدهم فروردین با تیم صنعت نفت آبادان است.

وی تصریح کرد: امسال بازیکنان خوبی در عضویت تیم فوتبال صبای قم هستند که اکثر آنها را نیروهای جوان تشکیل می‌دهند، ضمن اینکه چند بازیکن ‌بومی موثر را نیز جذب کرده‌ایم تا ‌با تیمی آماده در لیگ برتر این فصل حضور یابیم.

وی در پایان به اهمیت حضور تماشاگران خوب قمی در حمایت از تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد و بیان داشت: انتظار ما این است که از هفته بیست و هفتم رقابت‌ها به ویژه در دیدارهای خانگی بعد از حمایت تماشاگران همچون گذشته برخوردار شویم.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt0j9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما