شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : 48485
منبع : خبرگزاری فارس
با انجام پیکارهای هفته نخست رقم خورد

صدرنشینی تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی ایران

قم نيوز : قم نیوز: تیم کشتی فرنگی شهدای مدافع حرم قم در پایان پیکارهای هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.
صدرنشینی تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی ایران
صدرنشینی تیم شهدای مدافع حرم قم در لیگ کشتی فرنگی ایران
به گزارش قم نیوز، در حالی که رقابت‌های فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های برتر کشور با حضور 9 تیم برگزار می‌شود، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کشتی این تیم‌ها در دو گروه چهار و پنج تیمی قرار گرفته‌اند.

در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور نیز 10 تیم شرکت کرده‌اند و این تیم‌ها نیز در دو گروه پنج تیمی برگزار کننده رقابت‌های مرحله مقدماتی هستند و در پایان دیدارهای مقدماتی از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی این مسابقات را به دست خواهند آورد.

با توجه به نتایج دیدارهای هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که تیم شهدای مدافع حرم قم نیز در آن حضور دارد، این تیم در گروه نخست مقدماتی بهترین نتیجه را در گام نخست کسب کرد تا در صدر جدول رده‌بندی خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی معرفی کند.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 96 لیگ کشتی فرنگی کشور تیم‌ شهدای مدافع حرم قم با تیم‌های بیمه رازی تهران، خواجه‌وندی نوشهر، پاس اندیمشک و رعد پدافند تهران هم‌گروه است و در نخستین گام توانست تیم پاس اندیمشک را در خانه خود شکست بدهد.

در شرایطی که رقابت‌های گروه دوم لیگ کشتی فرنگی با حضور تیم‌های سینا صنعت ایذه، دانشگاه پیام نور خوزستان، هیأت کشتی البرز و آکادمی کشتی امید نوروزی برگزار می‌شود، تیم شهدای مدافع حرم قم در هفته نخست میزبان خود تیم پاس اندیمشک را با نتیجه 6 بر دو شکست داد.

در دیدارهای هفته نخست این گروه تیم رعد پدافند تهران استراحت داشت و دیگر مسابقه هفته نخست را تیم‌های بیمه رازی و خواجه‌وندی نوشهر برگزار کردند که این مسابقه نزدیک با برتری پنج بر سه به سود تیم بیمه رازی پایان یافت تا با احتساب نتایج هفته نخست، تیم شهدای مدافع حرم قم در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciw5a5.t1avv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما