شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 48443
منبع : خبرگزاری فارس

برترین دختران تکواندوکار در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: نفرات اول تا سوم رقابت‌های قهرمانی تکواندو دختران استان قـم با پایان جدال 82 تکواندوکار در پنج رده سنی معرفی و تجلیل شدند.
برترین دختران تکواندوکار در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، مسابقات تکواندو قهرمانی دختران استان قم در تمامی رده‌های ‌سنی به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده استان قم و با برنامه‌ریزی هیأت‌ تکواندو قم برگزار شد و تکواندوکاران شرکت کننده در اوزان مختلف رقابت نزدیک و جذابی برای کسب عناوین برتر به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان در مسابقات تکواندو قهرمانی دختران استان قم برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رده‌های ‌کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی با یکدیگر پیکار کردند، در حالی که مجموعا 82 تکواندوکار در تمام رده‌ها حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها لیلا سادات عنبری مسوول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز از نزدیک روند برگزاری مسابقات را زیر نظر گرفتند، ضمن اینکه در پایان مسابقات از طاهره صفدری به عنوان داور برتر و ملیکا نکویی به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار تجلیل شد.

با پایان این رقابت‌ها و در رده ‌کمربند سبز و آبی رده ‌سنی خردسالان در وزن 24 کیلوگرم به ترتیب سارا قاسمی و کیمیا سرابیان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و این عناوین در وزن 26 کیلوگرم به مبینا بازدار و فاطمه صالحی رسید و در وزن 40 کیلوگرم آیدا فرکی، فاطمه غضنفری و غزاله‌سادات اعتمادی‌کیا اول تا سوم شدند.

در وزن به اضافه 40 کیلوگرم غزل قاسمی، زینب مجدی‌زاده و زهرا باقری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در آخرین پیکارهای رده سنی خردسالان یعنی وزن 36 کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به حدیث بیدقی، فاطمه نیک‌پور و بهاره کرمانی اختصاص پیدا کرد.

در رده سنی نونهالان و در وزن 51 کیلوگرم، فاطمه نظری‌راد، مبینا بازوکار، مائده کج‌کلاه و نهال شهابی مقام‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند و در وزن 55 کیلوگرم این عناوین به ترتیب به فاطمه عبدالحمیدی، شیما اعلایی، لیلا جوشقانی و کیمیا اسم‌خانی رسید.

در وزن به اضافه 59 کیلوگرم رده سنی نونهالان نیز به ترتیب زینب قنبری، مائده خوشبو و فاطمه معصومه‌حقی اول تا سوم شدند و در آغاز پیکارهای رده سنی نوجوانان فاطمه خلیلی و ملیکا البرزی موفق به کسب مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی وزن منهای 49 کیلوگرم شدند.

در وزن 55 کیلوگرم طیبه اسدی و محدثه دلدار قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و در وزن 63 کیلوگرم فهیمه‌سادات قائم‌مقامی، فاطمه مردانی‌نصیری و فریماه پروانه اول تا سوم شدند، در وزن 68 کیلوگرم هانیه ادهمی و نرگس حاج‌لو اول و دوم شدند و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم شقایق شیرازی و معصومه عباسی بر سکوهای برتر ایستادند.

در رده کمربند قرمز و مشکی و در رده ‌سنی خردسالان دنیا کمندی، هستی وندکریمی و سوگند رمضانی مقام‌های اول تا سوم وزن 26 کیلوگرم را به دست آوردند و در وزن 28 کیلوگرم تهمینه میرمحمدی و محدثه میرزاخانی موفق به کسب مقام‌های اول و دوم شدند.

در وزن 34 کیلوگرم صدیقه خانی و فاطمه ونکی‌فراهانی و در وزن منهای 36 کیلوگرم عسل‌سادات بلبلی و ملیکا فرزاد قهرمان و نایب‌قهرمان شدند تا اینکه نوبت به معرفی برترین‌های رده سنی نونهالان رسید و در وزن 37 کیلوگرم یگانه بختیاری و زهرا حسنی بر سکوهای برتر جای گرفتند.

در وزن 41 کیلوگرم فائزه قربانی و انسیه کریم‌بیاتی، در وزن 44 کیلوگرم تینا رضایی و محدثه رحیمی، در وزن 51 کیلوگرم نیلوفر صادقی و کیمیا امیدوار، در وزن 55 کیلوگرم مائده میرزاخانی، فاطمه رهنما و مریم نبی‌گل و در وزن به اضافه 59 کیلوگرم یاسمن بداقی، زهرا سادات حسینی و مهدیه حیدری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

سرانجام در رده سنی نوجوانان و در وزن 46 کیلوگرم ملیکا نکویی و معصومه آریان، در وزن 52 کیلوگرم یاسمن انیسی و مریم احسن‌آرانی، در وزن 55 کیلوگرم صبا داوودی، حدیث میرعالی، تارا قدیری و کیمیا حیدرپور،‌ در وزن 63 کیلوگرم ریحانه نصیری و معصومه حسینی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

در رده ‌سنی جوانان و در وزن 57 کیلوگرم فرناز امینی، زهرا یادگاری و فرشته رستاد، در وزن 67 کیلوگرم مهدیه ملکی، زینب عشوری و مطهره سواری روی سکوهای برتر رفتند و پرونده این پیکارها بسته شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc10q0.2bq408laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما