يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 48497
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت در 2 گروه

برترین‌‌های مسابقات سوارکاری قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم در پایان رقابت سوارکاران ماهر و شاخص باشگاه‌های مختلف این رشته برترین‌های خود را شناخت.
برترین‌‌های مسابقات سوارکاری قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، هیأت‌ سوارکاری استان قم بعد از میزبانی نخستین رقابت رسمی سال 1396 سوارکاری کشور که با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف انجام گرفت، هفته نخستین صفحه مسابقات استانی تقویم سال 1396 خود را ورق زد.

به همین منظور از سوی کمیته مسابقات هیأت‌ سوارکاری استان قم برای برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی قم برنامه‌ریزی شد و این رقابت‌ها با حضور سوارکاران ماهر و شاخص باشگاه‌های فعال این رشته به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

میزبانی این رقابت‌ها را یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های سوارکاری قم یعنی باشگاه ماهان بر عهده گرفته بود و این رقابت‌ها در رده اسب و سوار مبتدی در دو گروه برگزار شد و با توجه به مهلتی که ثبت‌نام از علاقمندان و سوارکاران مایل به حضور در این پیکارها تا یک روز پیش از برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده بود، این پیکارها با استقبال علاقمندان مواجه و در سطح کمی و کیفی مطلوبی به انجام رسید.

برترین‌های مسابقات سوارکاری باشگاه‌های استان قم در حالی معرفی شدند که در رده_E علی حیدری با اسب شاه‌دخت بهترین عملکرد را در مقایسه با دیگر حریفان خود داشت و بالاتر از تمامی آنها به نمایندگی از باشگاه سوارکاری راد موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی شد.

اما در رقابت‌های رده C که ویژه سوارکاران رده سنی بزرگسالان بود، یکی از شاخص‌ترین و معروف‌ترین چهره‌های چند سال اخیر سوارکاری قم که در زمینه‌های مختلف این رشته از جمله آموزش، همگانی، قهرمانی و باشگاه‌‌داری فعالیت می‌کند، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

این چهره محسن کبیری است که در این دوره از مسابقات با اسب بابیدو به نمایندگی از باشگاه اختصاصی خود یعنی باشگاه سوار کاری ماهان به میدان رفت و با عملکردی بهتر نسبت به دیگر رقبا بر سکوی قهرمانی ایستاد، در این رده محمد کارخانه با اسب بلو از باشگاه چابک رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی را کسب کرد و مقام سوم به دیگر سوارکار باشگاه ماهان یعنی حمیدرضا محمدی‌چهر رسید، سوارکاری که با اسب اکسکلوسیو در این رقابت‌ها حضور یافته بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbzaba.rhbw9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما