يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : 48521
منبع : خبرگزاری فارس
با ثبت نام در هیأت‌ جودو و کوراش استان قم صورت گرفت

برگزاری دوره‌ مربیگری جودو در قم / حضور جودکاران قم در لیگ

قم نيوز : قم نیوز: دوره مربیگری تئوری درجه دو جودو با حضور مربیان علاقمند زیر نظر مدرس فدارسیون به میزبانی هیأت‌ جودو و کوراش استان قم برگزار می‌شود.
با ثبت نام در هیأت‌ جودو و کوراش استان قم گرفت؛ برگزاری دوره‌ مربیگری جودو در قم / حضور جودکاران قم در لیگ
با ثبت نام در هیأت‌ جودو و کوراش استان قم گرفت؛ برگزاری دوره‌ مربیگری جودو در قم / حضور جودکاران قم در لیگ
به گزارش قم نیوز، آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در دوره مربیگری درجه دو تا روز پایانی اردیبهشت ماه است و مربیان علاقمند به حضور در این دوره با همراه داشتن تصویر شناسنامه، ‌کارت ملی و ‌مدرک تحصیلی، مدرک مربی‌گری درجه سه و یک قطعه عکس برای ثبت نام این دوره باید به دفتر هیأت‌ جودو و کوراش قم مراجعه کنند.

خبر دیگر از جودو این است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جودو و کوراش٬ بیست و دومین دوره مسابقات لیگ جودو باشگاه‌های کشور در دسته‌های برتر و اول امسال با عنوان جام ولایت و از دهه دوم مرداد ماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم‌ها زیر پوشش شرکت‌ها٬ ادارات٬ کارخانه‌ها٬ هیات‌ها و تمام ارگان‌ها و موسسات فرهنگی ورزشی علاقمند، امکان حضور در لیگ جودو باشگاه‌های کشور را دارند و مهلت ثبت‌نام برای حضور در این لیگ تا اول تیر ماه سال جاری پیش‌بینی شده است.

در حالی که هیأت‌ جودو و کوراش قم فعالیت‌های متنوعی را برای رشد و پیشرفت این رشته در سال جاری آغاز کرده، یکی از برنامه‌های مهم این هیأت‌ میزبانی از تیم جودو کشور آذربایجان و برگزاری تمرینات مشترک بین جودوکاران این تیم با جودوکاران استان قم است.

بر این اساس اردوی هر دو تیم در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 و 14 سال و همچنین 15 تا 17 سال در جریان است و جودوکاران رده سنی 10 تا 12 سال در اوزان 21، 24، 27، 30، 34، 38، 42، 46، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم این تمرینات را برگزار می کنند.

در رده سنی 13 و 14 سال نیز جودوکاران اوزان 34، 38، 42، 46، 50، 55، 60، 66 و به اضافه 66 کیلوگرم حضور دارند، ضمن اینکه تمرینات جودوکاران رده‌های سنی 15 تا 17 سال نیز در اوزان 46، 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjviex.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما