شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : 48789
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان 2 روز رقابت

برترين‌هاي رده نونهالان جودو بين‌المللي در قم معرفي شدند

قم نيوز : قم نيوز:پيكارهاي رده سني نونهالان بين‌المللي جودو جام حضرت معصومه (س) در قم با قهرماني جودوكاران يكي از تيم‌هاي خارجي شركت كننده به پايان رسيد.
پيكارهاي رده سني نونهالان بين‌المللي جودو جام حضرت معصومه (س) در قم با قهرماني جودوكاران يكي از تيم‌هاي خارجي شركت كننده به پايان رسيد.
پيكارهاي رده سني نونهالان بين‌المللي جودو جام حضرت معصومه (س) در قم با قهرماني جودوكاران يكي از تيم‌هاي خارجي شركت كننده به پايان رسيد.
به گزارش قم نيوز، مسابقات تورنمنت بین‌المللی جودو جام حضرت معصومه ( س )  به مدت دو روز در سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی حیدریان قم به انجام رسید و جودوکاران شرکت کننده در تلاش برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف به مصاف یکدیگر رفتند.

این رقابت‌ها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان به انجام رسید و در پایان رقابت‌های رده سنی نونهالان تیم جودو منتخب جمهوری آذربایجان با کسب هفت مدال طلا، چهار نقره و هفت برنز بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت، تیم جودو منتخب قم با کسب پنج مدال طلا، هفت نشان نقره و ۱۵ مدال برنز نایب‌قهرمان شد و تیم منتخب افغانستان با کسب یک نشان طلا، دو نقره و چهار برنز مقام سوم را کسب کرد.

رقابت‌های رده سنی نونهالان در اوزان منهای 21، 24، 27، 30، 34، 38، 42، 46، 50، 55، 60، 66 و به اضافه 66 کیلوگرم به انجام رسید و در وزن 21 کیلوگرم به ترتیب نقی‌اف فرید از آذربایجان، امیرعلی ملکی از قم، امیرعلی شاه‌نظری و حسین حیدری از قم‌ رتبه‌های اول تا سوم مشترک را به دست آوردند.

در وزن ۲۴ کیلوگرم محمدرضا آریانی از قم، ابراهیم لی‌صاحب از آذربایجان، مانی ترابیان و ابوالفضل تاروردی از قم رتبه‌های برتر را از آن خود کردند، در وزن 27 کیلوگرم علی پناه‌اف اسماعیل از آذربایجان، ابوالفضل قاسمی از قم به همراه بنیامین تاجیک از افغانستان و محمدجواد حسین‌خانی از قم روی سکوهای برتر رفتند.

در وزن ۳۰ کیلوگرم ابراهیم‌لی فرید از آذربایجان، محمدحسین اسماعیل‌گل از قم در کنار علیرضا عباس‌زاده و احمد‌اف ارشاد از آذربایجان مقام‌های برتر را از آن خو کردند و رتبه‌های اول تا سوم مشترک در وزن ۳۴ کیلوگرم به آقای‌اف احمد و اسماعیل رجات از آذربایجان، محمد جعفریان و امیرعلی اسماعیل‌گل از قم رسید.

در وزن ۳۸ کیلوگرم رده سنی نونهالان این جام، خلیل لی‌علی به همراه هم‌وطن خود عروج‌علی علی‌اکبر اف از آذربایجان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به علی سعیدی و محمدرضا محمدیاری از قم رسید و همین عناوین را در وزن ۴۲ کیلوگرم به ترتیب زینال لی‌صادق و ابراهیم ‌طغرل از ‌آذربایجان، عبدالعلی حکیمی از افغانستان و شفیع شفیع‌زاده از آذربایجان به دست آوردند.

در وزن ۴۶ کیلوگرم بحرالدین تاجیک از افغانستان، حسن صادقی از قم، مصطفی‌اف آمیل و مراداف ایلکین از آذربایجان و در وزن ۵۰ کیلوگرم محمدجواد محبی از قم، صفرزاده زاهد از آذربایجان، عبدالمحمد تاجیک و امیرمحمد شریف از افغانستان به مقام‌های برتر دست پیدا کردند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پناه ایمان‌اف از آذربایجان، امیرحسین شریف از افغانستان، ابوالفضل رستمی از قم و آقارضا رضا‌اف از آذربایجان، در وزن ۶۰ کیلوگرم حسین سلیمانی از قم، علی مولا، مهدی محمودی و علی امرالهی همگی از قم موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک شدند.

 در وزن 66 کیلوگرم محمدرضا اسدی، ابوالفضل هاتفی، سیدمهدی پاشایی و ابوالفضل روزبهانی همگی از قم و در وزن به اضافه 66 کیلوگرم محمد طالبی، محسن‌ولی زاده و سیدابوالفضل حسینی‌مجد از قم به همراه مجید لی‌اوول خان از آذربایجان مقام‌های برتر این دوره را به دست آوردند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf1edj.w6dccagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما