پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 49037
منبع : خبرگزاری فارس
نايب‌رئيس هیأت‌‌ وزنه‌برداري استان قم خبر داد

موفقيت وزنه‌برداران قم در كسب 3 مدال مسابقات پيشكسوتان

قم نيوز : قم نيوز: نايب‌رئيس هیأت‌‌ وزنه‌برداري استان قم گفت: وزنه‌برداران قم موفق به كسب سه مدال طلا و نقره از مسابقات وزنه‌برداري قهرماني رده سني پيشكسوتان كشور شدند.
نايب‌رئيس هیأت‌‌ وزنه‌برداري استان قم خبر داد
موفقيت وزنه‌برداران قم در كسب 3 مدال مسابقات پيشكسوتان
نايب‌رئيس هیأت‌‌ وزنه‌برداري استان قم خبر داد موفقيت وزنه‌برداران قم در كسب 3 مدال مسابقات پيشكسوتان
به گزارش قم نيوز، محمدحسین شجاع‌فرد امروز اظهار کرد: اعزام‌های هیأت‌‌ وزنه‌برداری استان قم در طول سال به مسابقات رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان انجام می‌شود و خوشبختانه نخستین اعزام سال 96 با کسب عناوین ارزشمندی همراه بود.

وی ادامه داد: نخستین اعزام هیأت‌‌ وزنه‌برداری استان قم در سال 1396 به مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی پیشکسوتان کشور انجام شد، رقابت‌هایی که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون به میزبانی هیأت‌‌ وزنه‌برداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

نایب‌رئیس هیأت‌‌ وزنه‌برداری استان قم اضافه کرد: شرکت کنندگان در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان کشور در شهرستان ورزقان با یکدیگر پیکار کردند و در نهایت عنوان قهرمانی به تیم هیأت‌‌ آذربایجان‌شرقی رسید و سهم نمایندگان قم کسب سه مدال شامل دو طلا و یک نقره بود.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون وزنه‌برداری این مسابقات را به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، پاسداشت سردار شهید مدافع حرم حاج ذاکر حیدری و نکوداشت جهان پهلوان و اسطوره وزنه‌برداری ایران و جهان برگزار کرد و تیم قم نیز یکی از تیم‌های موفق حاضر در این دوره بود که به دو نشان طلا و یک نقره را از آن خود کرد.

شجاع‌فرد افزود: در این مسابقات 152 وزنه‌بردار پیشکسوت از 19 استان حضور داشتند و در رده‌بندی تیمی بعد از آذربایجان شرقی، تیم‌های اصفهان، خوزستان، کرمانشاه، تهران و گیلان در رتبه‌های دوم تا ششم ایستادند و تیم هیأت‌‌ وزنه‌برداری قم با کسب 106 امتیاز به مقام هفتم تیمی دست یافت.

وی با اشاره به مدال‌آوران قم در سه دسته 56، 69 و 85 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: محمد دربهشتی در دسته 56 کیلوگرم به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت، محمدرضا کردزاده در دسته 69 کیلوگرم نقره گرفت و احمد شاه‌قلعه در دسته 85 کیلوگرم به سومین نشان طلا رسید و تیم قم در رده‌بندی هفتم شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmxq0.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما