چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب : 24721

وزنه‌برداران قم در 2 رده سنی به روی تخته می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم از برگزاری رقابت وزنه‌برداران قم در پیکارهای گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر خبر داد.
وزنه‌برداران قم در 2 رده سنی به روی تخته می‌روند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد بهنام ‌فرد اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در قم با هدف شناسایی استعدادهای این رشته، همچنین به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های این هفته توسط هیئت وزنه‌ برداری استان قم در ششمین روز تیر ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هیئت وزنه‌برداری قم، رقابت‌های وزنه‌برداری گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و طی آن وزنه‌برداران شرکت‌کننده رقابت‌ خود را در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برترین‌ها مشخص شوند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان قم ابراز کرد: بر این اساس وزنه‌برداران شرکت کننده در پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی قم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در سالن وزنه برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: وزنه‌برداران مایل به شرکت در پیکارهای رده سنی نونهالان مسابقات قهرمانی جام فجر در قم باید متولدین سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲ باشند در حالی که رقابت‌های این رده سنی اوزان ۴۵، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵ و به اضافه ۹۵ کیلوگرم به انجام خواهد رسید.

بهنام‌فرد ادامه داد: در مسابقات رده سنی نوجوانان وزنه برداری جام فجر در قم نیز ورزشکارانی که متولد سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ باشند حق شرکت در رقابت‌ها را دارند و مسابقات این رده سنی در اوزان ۵۰، ۵۶، ۶۲، ۶۹، ۷۷، ۸۵، ۹۴ و به اضافه ۹۴ کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی جوانان مسابقات وزنه برداری جام فجر نیز متولدین سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۵ حضور دارند و پیکارهای این رده سنی در اوزان ۵۶، ۶۲، ۶۹، ۷۷، ۸۵، ۹۴، ۱۰۵ و به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

نایب رئیس هیئت وزنه برداری استان قم با بیان اینکه پیش بینی ما حضور حداکثری وزنه‌برداران باشگاه‌های قم برای کسب مقام‌های برتر اوزان مختلف این پیکارها است اضافه کرد: هیئت وزنه‌برداری استان قم با توجه به اینکه این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود اعلام کرد وزنه‌برداران فعال در تمام باشگاه‌های وزنه‌برداری سطح استان قم،‌ شرایط شرکت در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی قم را دارند.

وی با بیان اینکه وزن کشی تمامی اوزان روز جمعه ششم تیر ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ انجام می‌پذیرد اذعان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات از بعد از ظهر روز جمعه در سالن وزنه‌برداری شهید رواقی برگزار می‌شود، وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این مسابقات ابتدا برای وزن‌کشی به روی باسکول می‌روند و بعد مسابقات شرکت کنندگان در این جام آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyed0.w6dj0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما