يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 8048

آینده سازان وزنه برداری قم روی سکو می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: رییس هیئت وزنه برداری استان قم از برگزاری منسجم رقابت‌های استانی این رشته و تلاش برای اعزام تیمی قوی از وزنه برداران رده سنی نوجوانان قم به پیکارهای وزنه برداری قهرمانی کشور خبر داد.
آینده سازان وزنه برداری قم روی سکو می‌روند
محمدحسین شجاع‌فرد اظهار کرد: با توجه به قرار داشتن در روزهای اوقات فراغت تابستان سال جاری، فعالیت‌های رشد و توسعه در هیئت وزنه برداری استان قم را با جدیت پیگیری می‌کنیم و برنامه‌هایی را که در بخش‌های مختلف اعم از آموزش و اعزام به مسابقات داریم طبق برنامه به انجام می‌رسانیم.

وی بیان کرد: در این بین برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی استان قم و همچنین اعزام به پیکارهای وزنه برداری قهرمانی کشور در اولویت‌های هیئت وزنه برداری قم قرار دارد و سعی می‌کنیم بهترین نوع عملکرد را در این دو بخش ارائه کنیم.

رییس هیئت وزنه برداری استان قم با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه برداری استان در رده سنی نوجوانان ابراز داشت: کمیته مسابقات هیئت وزنه برداری قم در اطلاعیه‌ای چگونگی برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی وزنه برداری را در اختیار باشگاه‌های مختلف قرار داده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات از روز جمعه سی‌ام تیر ماه برگزار می‌شود، به زمان و مکان ثبت‌نام وزنه برداران برای شرکت در رقابت‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: دفتر هیئت وزنه برداری محل برگزاری ثبت‌نام است، ضمن اینکه ثبت‌نام توسط مربیان تیم‌ها و باشگاه‌های مختلف وزنه برداری قم انجام می‌شود.

شجاع فرد با اشاره به مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام شرکت در پیکارهای وزنه برداری قهرمانی استان قم اظهار داشت: برای هر وزنه بردار به هنگام ثبت نام، داشتن یک قطعه عکس، اصل شناسنامه، کارت بیمه، رضایت‌نامه ولی و معرفی نامه مربی ضروری است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری تمام فعالیت‌ها در مسیر توسعه رشته وزنه برداری قم خبر داد و اظهار داشت: با حمایت‌های فدراسیون وزنه برداری و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان قم اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و خوشبختانه وزنه برداری قم با سرمایه گذاری بر روی رده‌های سنی پایه، در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

رییس هیئت وزنه برداری استان قم عنوان کرد: پیکارهای وزنه برداری قهرمانی رده‌ سنی نوجوانان استان در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و از عموم علاقمندان برای حضور در این رقابت‌ها دعوت کرده‌ایم.

وی در پایان یکی از اولویت‌های مهم هیئت وزنه برداری قم را تلاش برای تشکیل تیم‌های قوی برای اعزام به رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی کشور عنوان و تصریح کرد: امسال پیکارهای قهرمانی کشور با شرکت تیم‌های برتر استان‌های مختلف در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و هدف ما اعزام برترین پولاد مردان قم به این رقابت‌ها است.

رییس هیئت وزنه برداری استان قم با اشاره به وضعیت این رشته تصریح کرد: وزنه برداری قم یکی دو سالی از شرایط خوب خود فاصله گرفت اما با تلاش‌هایی که در هیئت در بخش‌های مختلف آن در حال انجام است، قطعا خیلی زود گام‌های رو به پیشرفت خود را محکم بر می‌دارد و موفقیت‌های وزنه برداران استان قم در میادین گوناگون ورزشی در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.abwurhbgwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما