جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۲۲
کد مطلب : 49056
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم مطرح کرد

شرکت بیش از 350 نفر از کادر اداری مدارس متوسطه در طرح مدرسه آماده

سند مخاطرات مدرسه تدوین می‌شود
قم نيوز : قم نيوز: مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: تاکنون در طرح مدرسه آماده برای مقاطع متوسطه بیش از 350 نفر از کادر اجرایی مدارس شرکت کرده و از آموزش‌ها استفاده کرده‌اند.
شرکت بیش از 350 نفر از کادر اداری مدارس متوسطه در طرح مدرسه آماده/سند مخاطرات مدرسه تدوین می‌شود
شرکت بیش از 350 نفر از کادر اداری مدارس متوسطه در طرح مدرسه آماده/سند مخاطرات مدرسه تدوین می‌شود
به گزارش قم نيوز، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به اجرای طرح مدرسه آماده برای مقطع متوسطه در شهر قم اظهار کرد: در این طرح تلاش ما بر این است که آموزش‌های لازم برای پیشگیری بحران و برخورد با حوادث مختلف به دانش‌آموزان و کادر اداری مدارس آموزش داده شود.

وی با اشاره به برگزاری این طرح در مدارس ابتدایی بیان کرد: در مدارس ابتدایی استقبال بسیار خوبی از این طرح شده به گونه‌ای که در مدت اندک فعالیت بیش از 5 هزار دانش‌آموز در آن شرکت کردند.

مدیر مرکز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به آموزش‌ها و مبانی ارائه شده در طرح مدارس آماده گفت: در این طرح کادر اداری و دانش‌آموزان به صورت عملی در خصوص پیشگیری و مدیریت بحران و حوادث آموزش می‌بینند.

وی با تاکید بر اینکه از امسال سند مخاطرات مدرسه تدوین خواهد شد خاطرنشان کرد: با تدوین این سند بستری برای ارائه اطلاعات لازم به دانش‌آموزان فراهم می‌شود.

رحیمی آموزش اطفاء حریق به صورت عملی و تئوری، آشنایی با حوادث و سوانح و... را جزو آموزش‌های این طرح عنوان و بیان کرد: در سند مخاطرات مدارس سطح مخاطرات هر مدرسه مشخص شده و براساس پیشنهادات اقدامات اصلاحی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون در طرح مدرسه آماده برای مقاطع متوسطه بیش از 350 نفر از کادر اجرایی مدارس شرکت کرده و از آموزش‌ها استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcd9z0o.yt0nk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما