پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 49308
منبع : خبرگزاری فارس
آغاز جام رمضان والیبال در قم

والیبالیست‌های کریمه و فدک قم از سد حریفان عبور کردند

قم نيوز : قم نیوز: نخستین شب از دوره جدید رقابت‌های والیبال جام رمضان باشگاه‌های استان قم با پیروزی دو تیم از باشگاه کریمه و فدک به پایان رسید.
والیبالیست‌های کریمه و فدک قم از سد حریفان عبور کردند
به گزارش قم نیوز، نخستین شب از بازی‌های سال 1396 والیبال جام رمضان باشگاه‌های قم در حالی سپری شد که 10 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و در ترکیب آنها جمعی از چهره‌های قدیمی این رشته در کنار استعدادهای والیبال قم حضور دارند.

این در حالی است که تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در مرحله مقدماتی رقابت خود را به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند و والیبالیست‌های شرکت کننده در ترکیب مهر جوان‏، کریمه اهل بیت (س)، کریمه جوان، فدک، مسکن‌سازان، مهر، یاران کریمه، نوجوانان کریمه، فدک جوان و نشاط برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

این رقابت‌ها در حالی به میزبانی سالن شهید رضائیان منطقه بلوار امین قم آغاز شد که مسابقه افتتاحیه را تیم‌های نشاط و کریمه اهل بیت برگزار کردند و در پایان این والیبالیست‌های کریمه بودند که موفق به شکست حریفان خود شدند، در دومین بازی فدک از سد مسکن‌سازان عبور کرد و کریمه جوان برابر نوجوانان کریمه پیروز شد.

در دومین شب این مسابقات تیم‌های نشاط با فدک جوان و مسکن‌‌سازان با نوجوانان کریمه مسابقه می‌دهند، سپس مصاف تیم‌های مهر با کریمه جوان، فدک جوان با کریمه اهل بیت و نشاط با یاران کریمه برگزار می‌شود، ضمن اینکه مهر با کریمه جوان، فدک جوان با کریمه اهل بیت و نشاط با یاران سایر دیدارها را انجام می‌دهند.

جمعه نوزدهم خرداد ماه سه بازی بین تیم‌های فدک جوان با مهر جوان، نوجوانان کریمه با فدک و کریمه اهل بیت با یاران کریمه انجام می‌شود و شنبه شب 20 خرداد ماه نیز تیم‌های مهر جوان و کریمه اهل بیت (س) و کریمه جوان با فدک مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

همچنین در روز یکشنبه 21 خرداد ماه سه بازی از رقابت‌های والیبال جام رمضان باشگاه‌های قم بین تیم‌های مهر جوان با یاران کریمه، مهر با نوجوانان کریمه و کریمه جوان با مسکن سازان انجام می‌شود و دوشنبه 22 خرداد ماه دیدارهای شب پایانی مرحله مقدماتی برگزار می‌شود و طبق برنامه نشاط با مهر جوان و یاران کریمه با فدک جوان مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjs0o.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما