دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 49459
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

آموزش قوانین جدید داوری جودو به مربیان و داوران بانوان قم

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ جودو و کوراش استان قم از برگزاری دوره توجیهی قوانین جدید داوری این رشته برای مربیان و داوران بخش بانوان جودو قم خبر داد.
آموزش قوانین جدید داوری جودو به مربیان و داوران بانوان قم
به گزارش قم نیوز، سیما شاهزاده، اظهار کرد: موضوع آموزش یکی از مهمترین اولویت‌های هیأت‌ جودو و کوراش استان قم برای ایجاد تحول و حرکت در مسیر توسعه جودو بانوان است و به همین منظور در کنار رقابت‌های استانی و اعزام‌ به مسابقات کشوری به امر آموزش توجه ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: جودو در بخش بانوان با کار آموزش و سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفته است و نتایجی که از سال گذشته در مسابقات کشوری رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کسب کرده‌ایم و همچنین کسب سهمیه ملی، نشان دهنده این تحول در بخش بانوان است.

نایب‌رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: به همین منظور دوره توجیهی قوانین جدید داوری این رشته با حضور تعداد ٣٥ نفر از مربیان، داوران و اعضای تیم بانوان جودو قم با تدریس استاد سالاری در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری ویژه برنامه فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان در بخش بانوان اشاره و عنوان کرد: این مراسم همراه با ضیافت افطار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام  حسن مجتبی (ع) با حضور بانوان جودوکار قم در سالن جودو ورزشگاه تختی برگزار شد.

شاهزاده در ادامه به چند برنامه مهم در بخش بانوان این هیأت‌ برای بعد از ماه مبارک رمضان اشاره و ابراز کرد: شروع دوباره استعدادیابی دختران، میزبانی دوره مربیگری دفاع شخصی، برگزاری مسابقات استانی در رده سنی خردسالان و نونهالان بخش کاتا و همچنین اعزام تیم‌های رده‌های سنی جوانان و نوجوانان دختر به پیکارهای قهرمانی کشور از جمله مهمترین‌ برنامه‌های قسمت بانوان به شمار می‌روند.

وی در پایان با بیان اینکه نخستین اعزام کشوری بانوان قم در شهریور انجام می‌شود، اظهار کرد: سعی ما حضور موفق در مسابقاتی است که زیر نظر فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش برگزار می‌شود تا توانایی دختران و بانوان قم در تمام رشته‌های زیر مجموعه این هیأت‌ را به خوبی به نمایش بگذاریم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaoyny.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما