يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 49405
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خبر داد

دعوت جوجیتسوکار قم برای اعزام به رقابت‌های آسیايي و جهاني

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم گفت: یکی از چهره‌های موفق جوجیتسو قم برای حضور در بازی‌های سالنی آسیا به تیم ملی ایران دعوت شد.
دعوت جوجیتسوکار قم برای اعزام به رقابت‌های آسیايي و جهاني
به گزارش قم نیوز، مجید متقی، ‌اظهار کرد: جوجیتسو از جمله رشته‌های پرطرفدار ورزشی در استان قم است که در هر دو بخش مردان و بانوان در قم استعداد، توانمندی و ظرفیت بسیار زیادی دارد و میزبان بالای علاقمندی به این رشته موجب شده تا در سطح قهرمانی و حرفه‌ای نتایج خوبی کسب کند.

وی ادامه داد: پیشرفتی که جوجیتسو در قم دارد، این رشته را به کسب مدال از تمام میادین داخلی و همچنین کسب سهمیه ملی برای حضور در مسابقات برون‌مرزی اعم از پیکارها بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته امیدوار کرده و خوشبختانه شاهد دعوت یکی از بهترین‌های قم در این رشته به اردوی تیم ملی هستیم.

رئیس هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: با توجه به اینکه مسابقات 2017 داخل سالن آسیا و همچنین پیکارهای جهانی جوجیتسو در انتظار ملی‌پوشان کشورمان قرار دارد، به همین منظور اردوی آماده‌سازی تیم ملی مردان جوجیتسو ایران از امروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل اردوی تیم ملی به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، تعداد 28 جوجیتسوکار از استان‌های مختلف به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ایران دعوت شده‌اند تا خود را برای میادین برون‌مرزی امسال آماده کنند.

متقی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی جوجیتسو مردان از امروز زیر نظر سیدامیر خوشبین سرمربی این تیم و امیرحسام حسینی و داود خاکی مربیان تیم ملی در سالن شهید افراسیابی استان تهران آغاز می‌شود و علی آینه‌درخشان به عنوان سرپرست تیم در اردوها حضور دارد.

وی ابراز کرد: در حالی که جوجیتسوکارانی از استان‌های تهران، مازندران، گیلان، فارس، اصفهان و قم به این اردو دعوت شده‌اند، ناصر مربویا نماینده ورزشکاران پرتوان و با استعداد جوجیتسو استان قم در اردوی تیم ملی به شمار می‌رود و امیدواریم که با سفر به بازی‌های داخل سالن آسیا و رقابت‌های جهانی 2017 استارت موفقیت‌های این رشته را در هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش قم بزند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbsaba.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما