سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 49514
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم:

4 نماینده قم در انتخابی تیم ملی کوراش به میدان می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم گفت: چهار ورزشکار به نمایندگی از قم در مسابقات کوراش قهرمانی جوانان کشور به میدان می‌روند.
4 نماینده قم در انتخابی تیم ملی کوراش به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی، اظهار کرد: پیکارهای کوراش قهرمانی رده سنی جوانان کشور علاوه بر اهمیتی که به واسطه تلاش شرکت کنندگان برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز دارد، از جنبه انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی نیز برخوردار است.

وی ادامه داد: حضور موفق در مسابقات قهرمانی کوراش جوانان کشور برای این هیأت‌ اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس پیکارهای انتخابی ملاک گزینش نفرات اعزامی به این رقابت‌ها بود و سپس اردویی کوتاه مدت تشکیل شد تا جوانان کوراش‌کار مستعد قم با آمادگی کامل در این پیکارها حضور یابند.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم اضافه کرد: مسابقات کوراش قهرمانی رده سنی جوانان کشور در حالی برگزار می‌شود که این پیکارها جنبه انتخابی تیم ملی جوانان ایران را دارد و نفرات برتر این رقابت‌ها مرداد ماه امسال در رقابت‌های 2017 قهرمانی جوانان آسیا به میدان خواهند رفت.

وی یاد آور شد: میزبانی هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش رده سنی جوانان آسیا در مرداد سال جاری را ایران و شهرستان بجنورد بر عهده دارند و بالطبع ورزشکارانی که در انتخابی تیم ملی عملکرد بهتری داشته باشند عضو تیم ملی جوانان کشورمان در این پیکارها هستند.

معتضدی افزود: احتمال حضور نزدیک به 20 کشور آسیایی در مسابقات 2017 کوراش قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کشورمان وجود دارد و تیم ملی در حالی به این رقابت‌ها خواهد رفت که در دوره قبل به میزبانی کشور هند به دو نشان طلا، سه نقره و یک برنز دست یافت و بعد از ازبکستان نایب‌قهرمان آسیا شد.

وی از اعزام چهار نماینده قم به پیکارهای کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد و ابراز کرد: در وزن 60 کیلوگرم مهدی حیدری، در وزن 66 کیلوگرم ابوالفضل شیری، در وزن 73 کیلوگرم مهدی باقری به همراه حمیدرضا دده‌بیگی عضو تیم جوانان قم هستند که به مربیگری استاد حسین وکیلی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcc0pq0.2bqos8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما