چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 49573
منبع : خبرگزاری فارس
همزمان با مراسم شب‌های قدر صورت می گیرد

آماده باش 75 پزشک، پرستار و امدادگر در حرم مطهر و مسجد جمکران

قم نيوز : قم نیوز: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم از آماده باش 75 پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر در پست‌های امدادی مسجد جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اطراف آن در مراسم شب‌های قدر خبر داد.
آماده باش 75 پزشک، پرستار و امدادگر در حرم مطهر و مسجد جمکران
به گزارش قم نیوز، محمدرضا بهرامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت و سوگواری نخستین شهید محراب امیرالمؤمنین(ع) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم به رسم هر ساله در شب‌های قدر به زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروهای هلال احمر در جایگاه‌های مشخصی در حرم حضرت معصومه(س) و اطراف آن مستقر هستند افزود: نیروهای هلال احمر در شب‌های قدر در حالت آماده باش قرار دارند و در پست های از پیش تعیین شده به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمت‌رسانی می‌‌کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر قم در داخل حرم حضرت معصومه(س)  در صحن امام رضا(ع)، صحن جوادالائمه(ع)، صحن امام هادی(ع) و صحن فاطمه‌الزهرا(س) مستقر شده‌اند.

بهرامی از ایجاد یک پست امدادی ویژه بانوان و یک پست امدادی ویژه آقایان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران خبر داد و اضافه کرد: چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودروی نجات، چهار دستگاه موتورلانس امدادی و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در طول مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اطراف حرم مستقر هستند.

بهرامی عنوان کرد: 75 نفر از پزشکان، پرستاران، امدادگران و نجاتگران در مسجد مقدس جمکران، پایگاه‌های نام برده شده در حرم مطهر، خیابان‌های منتهی به حرم و درب‌های ورودی آستان مقدس در راستای پوشش امدادی در این محدوده مستقر می‌شوند.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchxmnk.23nwqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما