شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 4996
محمدی چهر خبر داد:

برپایی سه نمایشگاه بهاره در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: سه نمایشگاه بهاره در سه نقطه پرجمعیت شهر قم برپا می‌شود.
برپایی سه نمایشگاه بهاره در قم
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی چهر با بیان اینکه در سه نقطه مهم شهر قم نمایشگاه عرضه کالا برگزار می‌شود، اظهار داشت: این نمایشگاه از هشتم اسفندماه آغاز و تا بیست و دوم ماه جاری در دو مقطع هفت روزه عرضه کالا خواهد داشت.

وی مکان این نمایشگاه‌ها را پردیسان، محل دائمی نمایشگاه‌های استان و مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) عنوان کرد و افزود: در این دوره از عرضه کالا مشتریان از تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با تاکید براینکه در هفت روزه نخست این نمایشگاه‌ها انواع منسوجات، کیف، کفش و البسه ارائه می‌شود، گفت: در مقطع بعدی نیز مواد پروتینی، انواع گوشت قرمز و سفید و خشکبار عرضه می‌شود.

وی با اعلام این مطلب که ۲۲۰ غرفه نمایشگاهی عرضه کالا خواهند داشت، گفت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه ها حمایت از تولید داخلی است که می تواند به چرخه اقتصادی استان کمک شایانی کند.

مردم نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند
محمدی چهر درباره نگرانی مردم از کیفیت کالاهای نمایشگاهی گفت: در این دوره منسجم تر از گذشته یک کمیته بازرسی تشکیل شد تا غرفه را در اختیار کسانی بگذارد که می‌خواهند کالای با کیفیت به مردم عرضه کنند.

وی با اعلام این مطلب که بازرسان سازمان صنعت در طول نمایشگاه هم بر رعایت کیفیت و قیمت‌های مناسب غرفه داران نظارت می‌کند، بیان داشت: خوشبختانه انبارهای کالای استان مملو از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است و از کمبود این نوع کالاها نگران نیستیم.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت، با تاکید براینکه همشهریان در خرید شب عید عجله نکنند، افزود: متاسفانه برخی با ایجاد شایعه گرانی‌ها و احتمال کمبود کالا از کم اطلاعی برخی از شهروندان به نفع خود سوء استفاده می کنند.

خریدهای زیاد، موجب رکود می‌شود
وی خریدهای خارج از معمول را به ضرر اقتصاد کشور ارزیابی کرد و گفت: اگر بخواهیم در خرید کالاهای اساسی زیاده روی کنیم و به اصطلاح انبار کنیم در چندماه آینده به دلیل عدم نیاز، با رکود اقتصادی مواجه می‌شویم.

محمدی از وجود نوعی جو روانی برای تورم انتظاری خبر داد و گفت: برخی از این التهاب کاذب برای گرانفروشی خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.hexfuqehmsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما