سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 50118
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

اختصاص 5 کرسی مهم فریزبی ایران به نمایندگان استان قم

قم نيوز : قم نيوز: رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم از اختصاص پنج کرسی مهم تصمیم‌گیری در انجمن فریزبی ایران به نمایندگان این رشته از قم خبر داد.
اختصاص 5 کرسی مهم فریزبی ایران به نمایندگان استان قم
اختصاص 5 کرسی مهم فریزبی ایران به نمایندگان استان قم
به گزارش قم نيوز، رسول حسن‌یزدی امروز، اظهار کرد: بر این اساس على ذاکریان به عنوان دبیر کل انجمن  و عضو کمیته فنى و رئیس کمیته آلتیمیت، ابراهیم درتاج رئیس کمیته آموزش و وحید مولوی به عنوان عضو کمیته فنى و رئیس کمیته مسابقات این انجمن منصوب شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه معارفه این افراد در انجمن فریزبی ایران، خاطرنشان کرد: همچنین علیرضا ذاکریان به عنوان رئیس کمیته مربیان و الهه سناوندى به عنوان رئیس کمیته جوانان، دیگر قمی‌های دارای کرسی در انجمن فریزبی فدراسیون‌ ورزش‌های همگانی هستند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه به برگزاری یک مسابقه دوستانه این رشته با هدف آماده‌سازی تیم فریزبی قم اشاره و بیان کرد: مسابقه دوستانه آلتیمیت فریزبی بین تیم‌ خورشید قم با تیم ایرانیان تهران روز شانزدهم تیر ماه در مجموعه ورزشی ایرانیان تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این رشته با انجمن برنامه‌های متنوع مهیای رقابت با حریفان شرکت کننده در رقابت‌های کشوری می‌شوند، اضافه کرد: تمرینات و آموزش این رشته در بخش بانوان علاقمند به فریزبی آلتیمیت برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور بعد از ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

حسن‌یزدی با بیان اینکه جلسات آموزش و تمرینات التیمیت فریزبی در ماه مبارک رمضان نیز جریان داشت، بیان کرد: این آموزش و تمرین برای ورزشکاران و علاقمندان به ورزش فریزبی روزهای شنبه و چهارشنبه در این ماه مبارک به میزبانی آکادمی فریزبی مجموعه ورزشی خورشید منطقه صدوق قم در جریان بود.

وی با بیان اینکه حضور در این تمرینات برای مردان بالای ۱۶ سال بلامانع بود، خاطرنشان کرد: این جلسات به صورت کاملا رایگان برگزار شد و هدف این بود که پس از آموزش، از بین ورزشکاران نخبه، به منظور عضویت در تیم استان دعوت به عمل آید.

حسن‌یزدی در پایان تصریح کرد: فدراسیون جهانی فریزبی توسط فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی اخیرا به رسمت شناخته شد و با توجه به اینکه این رشته توسط کمیته بین‌المللی المپیک نیز به رسمیت شناخته شده بود، از این به بعد شاهد برگزاری مسابقات فریزبی در سطح پیکارهای دانشجویان جهان و آسیا نیز خواهیم بود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcevz8n.jh87zi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما