جمعه ۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 50218
منبع : خبرگزاری فارس
در اداره كل ورزش و جوانان استان قم انجام مي‌شود:

آغاز ثبت‌نام از كانديداهاي رياست هیأت‌ كونگ‌فو قم با استعفاي رشيد

قم نيوز : قم نیوز: ثبت‌نام از كانديداهاي رياست هیأت‌ كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم به دنبال استعفاي پيش از موعد رئيس اين هیأت‌ ورزشي آغاز شد.
آغاز ثبت‌نام از كانديداهاي رياست هیأت‌ كونگ‌فو قم با استعفاي رشيد
آغاز ثبت‌نام از كانديداهاي رياست هیأت‌ كونگ‌فو قم با استعفاي رشيد
به گزارش قم نیوز، کونگ‌فو و هنرهای رزمی یکی از 44 هیأت‌ ورزشی استان قم است که البته هیأتی پرنوسان، کم‌ثبات و پرحاشیه به شمار می‌رود و سال‌های زیادی است که نتوانسته انتظارات جامعه ورزش را از نظر ثبات مدیریتی برآورده کند.

این هیأت‌ ورزشی کمتر از دو سال بعد از انتخاب رئیس جدید خود بار دیگر دست‌خوش تغییر شد و چندین ماه است که به صورت سرپرستی اداره می‌شود، ‌اتفاقی که بارها تکرار شده و لطمه زیادی به ورزشکاران و نیروی انسانی زیرمجموعه این هیأت‌ ورزشی وارد کرده است.

در مرداد ماه سال 1394 بود که مجمع انتخابات هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت‌ ورزشی به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم و با حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی محمد رشید با اعتماد و رای اعضای مجمع برای یک دوره‌ چهار ساله به ریاست هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم انتخاب شد، در حالی که محمد رشید، محمدعلی کریمی و رضا نشلچی نامزدهای ریاست این هیأت‌ بودند و رشید با کسب ۷ رأی از ۱۲ رأی اعضای مجمع از رقبای قم پیشی گرفت.

این انتخاب در حالی صورت گرفت که پیش از رشید، محمد خان‌احمدی مسوولیت ریاست هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم را بر عهده داشت اما خان‌احمدی پیش از پایان دوره چهار ساله از سمت خود کناره‌گیری کرده بود و رشید نیز در سال 1395 به بهانه‌هایی که هیچ وقت مطرح نشد از مسوولیت خود استعفا کرد.

نکته جالب توجه این است که رشید در مرداد ماه سال 94 جانشین خان‌احمدی مستعفی شده بود و بعد از استعفای رشید، بار دیگر خان‌احمدی به جانشینی وی و سرپرستی این هیأت‌ ورزشی منصوب شد تا با حضور وی مقدمات برگزاری مجمع انتخاب این هیأت‌ ورزشی فراهم شود.

با آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست هیأت‌ کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر اساس تبصره دو ماده هفت آیین‌نامه هیأت‌‌های ورزشی از متقاضیان احراز پست ریاست این هیأت‌ ورزشی برای مدت چهار سال ثبت‌نام می‌کند.

به همین منظور از علاقمندان و افراد واجد شرایط دعوت شده تا برای ثبت‌نام و ارائه مدارک خود تا چهاردهم تیر ماه به دفتر امور مجامع هیأت‌‌های ورزشی قم مستقر در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfc0dt.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما