شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 50250
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم خبر داد:

اجرای طرح جمع‌آوری کولرهای آبی از سطح معابر و پیاده‌روها

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم از اجرایی شدن طرح جمع آوری کولرهای آبی از سطح معابر و پیاده‌روها خبر داد.
اجرای طرح جمع‌آوری کولرهای آبی از سطح معابر و پیاده‌روها
اجرای طرح جمع‌آوری کولرهای آبی از سطح معابر و پیاده‌روها
به گزارش قم نیوز، رضا رحیمی با اشاره به اجرای طرح جمع‌آوری کولر های آبی از سطح معابر و پیاده‌روهای منطقه دو، اظهار کرد: این طرح با استناد تبصره ذیل بند 2 ماده 55 و بند 14 ماده 55 قانون شهرداری ها مبنی بر طرح جمع‌آوری تأسیسات ناایمن با اولویت کولرهای آبی از سطح پیاده‌روهای عمومی از هفته جاری اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مالکان مشمول این طرح تقاضا می‌شود پیش از اقدام قانونی شهرداری نسبت به جمع‌آوری این تأسیسات اقدام کنند در غیر این صورت برابر مقررات اقدام خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه تأمین ایمنی شهروندان در محیط شهری پیگیری می‌شود و برهمین اساس مصوبات در این زمینه اجرا خواهد شد، گفت: مشارکت شهروندان در اجرایی شدن این طرح نقش اساسی دارد بنابراین شهروندان باید آگاهی کافی از این اصول داشته باشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

وی با اشاره به شناسایی حداقل 70 مورد کولر منصوبه، گفت: اخطاریه‌های قانونی بر اساس بند 14 ماده 55 در سه نوبت صادر و همچنین تبلیغات محیطی با موضوع «شهر ایمن، شهر مشارکت» صورت گرفته و سپس اخذ مجوز قانونی برای طی کردن مراحل جمع‌آوری صورت گرفت.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم خاطرنشان کرد: شهروندان باید با دریافت آموزش‌ها آگاهی لازم را کسب کنند تا بتوانند در زمینه ایمن‌سازی محیط شهری اقدام کنند و مشارکت داشته باشند و در زمینه ایمنی هر چه بیشتر شهر گام بردارند.

رحیمی با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته ایمنی و رفع خطر، گفت: با تشکیل این کمیته شهرداری منطقه در نظر دارد علاوه بر شناسایی تأسیسات و بخش‌های دارای خطر نسبت به آموزش همکاران با استفاده از بنر، وسائل ارتباط جمعی و مساجد اقدام کند البته مشارکت سایر دستگاه‌ها در این زمینه ضروری است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg5bs.rhbgspiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما