چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : 51732
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
سرپرست شهرداری منطقه دو قم خبر داد:

برگزاری نخستین مانور عملیاتی مقابله با بحران در منطقه 2

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم از برگزاری نخستین مانور عملیاتی مقابله با بحران در این منطقه با همکاری دستگاه‌های امدادی و اجرایی استان خبر داد.
برگزاری نخستین مانور عملیاتی مقابله با بحران در منطقه 2
برگزاری نخستین مانور عملیاتی مقابله با بحران در منطقه 2
به گزارش قم نیوز، رضا رحیمی اظهار کرد: این مانور با همکاری اداره کل بحران استانداری قم، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، پایگاه‌های بسیج، خدمات شهری مناطق و برخی سازمان‌های شهرداری در مرکز بحران شهرداری منطقه دو برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تعیین محل وقوع حادثه در بوستان جوان هماهنگی و برنامه ریزی لازم به صورت آنلاین با نیروهای عملیاتی صورت گرفت خاطرنشان کرد: در اين مانور که با حضور كليه عوامل ذکر شده برگزار شد تلاش شد تا براي نخستین بار ارزيابي عملکرد همکاران شهرداری و نحوه استفاده از ماشین آلات و تجهیزات و حضور عوامل امدادی و مدیریت صحنه حادثه بررسی و تمرين شود.

سرپرست شهرداری منطقه دو تصریح کرد: يكی از دغدغه‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری ،مقابله با حوادث غيرمترقبه است در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی هماهنگی فعاليت‌ها و استفاده حداکثر از منابع در كوتاه‌ترين زمان ممكن، ايجاد سيستم فرماندهی واحد به منظور كنترل، حفظ نظم، و هدايت صحیح نيروها در اجرای عمليات مقابله با آسيب‌های ناشی از حادثه را از اهداف این مانور ذکر کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchiqnm.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما