دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 52903
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف بهبود تردد و ایجاد منظر مناسب شهری

2 میلیارد ریال برای محوطه سازی امامزاده شاه جمال اختصاص یافت

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری منطقه دو قم محوطه سازی داخل امامزاده شاه جمال را یکی از پروژه‌های ویژه این منطقه دانست و گفت: 2 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص یافته که با هدف بهبود تردد و ایجاد منظر مناسب شهری در حال اجرا است.
2 میلیارد ریال برای محوطه سازی امامزاده شاه جمال اختصاص یافت
2 میلیارد ریال برای محوطه سازی امامزاده شاه جمال اختصاص یافت
به گزارش قم نیوز، رضا رحیمی با اشاره به پروژه‌های فعال در سطح این منطقه اظهار کرد: اصلاح هندسی و بهسازی انهار بلوار جمهوری از میدان مالک اشتر تا خیابان جوادالائمه به مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال با هدف بهبود ترافیک عبور و مرور در حال اجرا است.

وی به پروژه احداث لچکی‌های فضای سبز در  شهرک صادقیه اشاره کرد و افزود: این پروژه به مبلغ 600 میلیون ریال با هدف زیباسازی شهری توسعه و ایجاد فضای سبز دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

سرپرست شهرداری منطقه دو قم توسعه بوستان انار به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال با هدف توسعه فضای سبز و زیباسازی محیط شهری اشاره کرد و گفت: همچنین احداث سرویس بهداشتی بوستان عدالت به مبلغ یک میلیارد ریال با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان احداث شده است.

وی محوطه سازی داخل امامزاده شاه جمال را یکی از پروژه‌های ویژه این منطقه دانست و افزود: مبلغ 2 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص گرفته که با هدف بهبود تردد و ایجاد منظر مناسب شهری اجرایی می‌شود.

رحیمی اجرای آسفالت مدارس سطح منطقه دو به مبلغ 400 میلیون ریال با هدف افزایش رفاه حال دانش آموزان، جدول گذاری کوچه 11 بن بست اول خیابان رسول دادخواه(حریم ریل) و زیرسازی و آسفالت به مبلغ 300 میلیون ریال با هدف دفع آب‌های سطحی و اصلاح آسفالت، جدول گذاری و زیرسازی و آسفالت کوچه‌های یک و سه بلوار بنی فضل شرقی به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال با هدف دفع آب‌های سطحی و افزایش بهداشت معابر و احداث و خاکبرداری بلوار فردوسی به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های فعال منطقه دو عنوان کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcip3aw.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما